Tänan varakult esitatud tunnikava eest. Olete üldiselt hästi demonstreerinud oma õppetunni kavandamise oskust. Lisan mõned tähelepanekud:
- selgelt on väljendatud lähtumist õppekavast ja sihtrühma eripärast, sh toote välja õppijate arvu olulisust rühmatöö planeerimiseks;
- õppeesmärk on sobivalt määratletud - piisavalt üldine, lihtne ja selge. Õpiväljundi puhul võiks sõnastust sättida, et paremini väljenduks "kuidas", et see ei jääks vaid meeskonnatöö vormile viitavaks vaid oleks ka tegevuse sisulist või kvalitatiivset määra väljendav, nt selgitab ..., tuues esile x aspekte... vms. Samuti jälgida, et eesmärgist tulev fookus jääks püsima ja see oleks nähtav ka õpitegevustes. Hindamine on sobivalt märgitud kujundavaks.
- väga hea, et olete toonud esile lõiminguid, proovige neid veel veidi täpsustada - mis on lõimingu tsentris ja lõimitav üldpädevuste ja erialapädevuste või teooria- ja praktika osas;
- õpitegevustes osas olete asjakohaselt alguses planeerinud õppijate teavitamist eesmärgist, lisanud teadmiste kasvuks sobivalt loenguosa ning teema mõistmiseks planeerinud rühmatöö-arutelu/refleksiooni/esitluse. Soovitaksin rühmatööle veidi aega juurde anda lõpuetapi arvelt, et jõuaks ka esitluse teha. NB! Vaadake üle rühmatöö sisuline sidusus õpiväljundiga ja vajadusel kohendage õpiväljundit.
- olete tegevusi põhjendanud, viidates üldiselt asjakohastele allikatele, aga allikast mõtteid võttes proovige neid oma kontekstile kohandada, samuti vaadake veel õppeaine kohustuslikest allikatest juurde sobivaid teaduspõhiseid väiteid.
Kommentaarid
Reeli Liivik
Sisestas Reeli Liivik, R, 10/20/2023 - 12:40
Tänan varakult esitatud tunnikava eest. Olete üldiselt hästi demonstreerinud oma õppetunni kavandamise oskust. Lisan mõned tähelepanekud:
- selgelt on väljendatud lähtumist õppekavast ja sihtrühma eripärast, sh toote välja õppijate arvu olulisust rühmatöö planeerimiseks;
- õppeesmärk on sobivalt määratletud - piisavalt üldine, lihtne ja selge. Õpiväljundi puhul võiks sõnastust sättida, et paremini väljenduks "kuidas", et see ei jääks vaid meeskonnatöö vormile viitavaks vaid oleks ka tegevuse sisulist või kvalitatiivset määra väljendav, nt selgitab ..., tuues esile x aspekte... vms. Samuti jälgida, et eesmärgist tulev fookus jääks püsima ja see oleks nähtav ka õpitegevustes. Hindamine on sobivalt märgitud kujundavaks.
- väga hea, et olete toonud esile lõiminguid, proovige neid veel veidi täpsustada - mis on lõimingu tsentris ja lõimitav üldpädevuste ja erialapädevuste või teooria- ja praktika osas;
- õpitegevustes osas olete asjakohaselt alguses planeerinud õppijate teavitamist eesmärgist, lisanud teadmiste kasvuks sobivalt loenguosa ning teema mõistmiseks planeerinud rühmatöö-arutelu/refleksiooni/esitluse. Soovitaksin rühmatööle veidi aega juurde anda lõpuetapi arvelt, et jõuaks ka esitluse teha. NB! Vaadake üle rühmatöö sisuline sidusus õpiväljundiga ja vajadusel kohendage õpiväljundit.
- olete tegevusi põhjendanud, viidates üldiselt asjakohastele allikatele, aga allikast mõtteid võttes proovige neid oma kontekstile kohandada, samuti vaadake veel õppeaine kohustuslikest allikatest juurde sobivaid teaduspõhiseid väiteid.
Andrea Bild
Sisestas Andrea Bild, L, 10/21/2023 - 10:16
https://rakee-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/andrea_bild_rak_ee/EYdXYI...