Matemaatikaõpetaja teise põhipraktika õpiväljundid on järgmised:

Üliõpilane

  1. oskab arvestada õppe- ja kasvatusprotsessi planeerimisel hariduse eesmärkide, riikliku ja kooli õppekavadega, loob õpetades seoseid erinevate ainete ja teemavaldkondade vahel;
  2. kasutab õppe- ja kasvatusprotsessi läbiviimisel ainealaselt õigeid ning õppija eripärale ja eale vastavaid teadmisi, sõnavara ja meetodeid;
  3. analüüsib õppe- ja kasvatusprotsessi ning oma tegevust vastavalt kavandatud eesmärkidele ja alusdokumentidele, oskab sellest lähtuvalt planeerida edasist tegevust, arvestab praktika arengumapi koostamisel sisuliste ja vormistuslike nõuetega;
  4. on teadvustanud vajaduse järgida viisakusreegleid ja kooli tegevuskavasid, juhinduda õpetajaeetikast, teeb koostööd kollegidega.

Tooge välja need õpitulemused, mis nimetatutest Teid kõige enam kõnetavad või seadke endale ise ainest lähtuvalt õpitulemused. Põhjendage, miks need on Teie jaoks olulised. Pidage silmas, et õpitulemustega on tegemist siis, kui need on mõõdetavad. Seetõttu pange kirja, kuidas saaksite arengu toimumist mõõta või arengu muutust näha. Esile tõstetud õpitulemusi peab olema kaks.

Aine lõppedes uurime, kas õpitulemused on saavutatud.