TÄIENDAMISEKS VANEMA JA TARGEMA SINU POOLT: Täidesaatvate funktsioonidega seotud oskuste toetamine

Mida ütleksid paar kuud / nädalat nooremale endale? Kuidas nõu annaksid? Mille eest pai teeksid?

On aeg - õige veidi ja ettevaatlikult - katsetada õpitut:

Vali välja olukord, kus õpilased on mõne täidesaatva funktsiooniga seotud oskusega hädas. (Kui Sa viimasel korral puudusid, on ehk abi, kui vaatad täidesaatvate funktsioonidega seotud oskuste toetamise manuaali failide all, seal on kirjeldatud konkreetseid olukordi klassiruumis (Dawson ja Guare, 2010))

1) Kirjelda olukorda, milles õpilane on mingi täidesaatva funktsiooniga seotud oskusega hädas.

2) Püüa, tuginedes õpitule, õpilast samm-sammult selle oskuse osas toetada. Jälgi, et samal ajal oleks rahuldatud tema baasvajadused (et ta ei tunneks end pahasti, mis ei tähenda, et Sa ei suunaks teda pingutama). Kirjelda, kuidas plaanisid õpilast toetada ja miks Sa just sellist lahendust õigeks pidasid!

3) Kirjelda tulemusi - kuidas läheb? Eeldan, et nn sekkumine ei lõpe ära enne 6. märtsi, kui uuesti kohtume, aga fikseeri, kuidas toetamine kulgeb - kuidas läheb Sinul ja kuidas läheb õpilasel!

4) Pane kirja mured/dilemmad - kui kardad, et teed endale või õpilasele kuidagi liiga või on Su tegevusel mõni muu takistaja, pane need kahtlused-kõhklused jooksvalt kirja!

 

679 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

6/3/2020

Loodud

14/2/2020

Autor