Töömälu ja kognitiivne paindlikkus

Head tudengid,

jätkame täidesaatvate funktsioonidega. Palun vaata meie "Õppimine ja psühholoogia" videoõpikust Andero Uusbergi loengut "Töömälu ja õppimine: https://edidaktikum.ee/et/content/%C3%B5ppimine-ja-ps%C3%BChholoogia

Samuti loe edasi Adele Diamondi artiklit - keskendu töömälu ja kognitiivse paindlikkuse teemadele (lk 142-151). Loodan, et Sul on aega, et lugeda põnevuse pärast läbi kogu artikkel - eriti lõpust võid leida mõndagi praktilist, mõtlemapanevat ja olulist!

(Samuti on mul erisoovitus - artiklis lk 152 on SKEEM. Palun püüa see põhjalikult enda omaks teha. See on üks ägedamaid skeeme, mis täidesaatvate kohta on, ja usun, et see võiks teiega kaasas käima hakata. Proovi, kas suudad selle ülepäeva mälu järgi taastada, koos omaduste, tähenduste, seostega.)

Postita siia oma märkmed loetu-vaadatu kohta. Palun ära materjale kopeeri ega otsetõlgi - sõnasõnalisest mahakirjutamisest pole Sulle kasu. Konstruktiivne lugemine tähendab kokkuvõtmist, mõtestamist, ümbersõnastamist, küsimist, laiendamist, üldistamist, võrdlemist, oletamist jne jne - kõike seda, mis paneb Sind materjalile lisama midagi, mida seal samal kujul ei olnud. Nii on võimalik ka sisu paremini meelde jätta.

Lisa ka märkamisi enda ümbert, töölt, kodust jne töömälu ja kognitiivse paindlikkuse kohta - kus/millal märkad neid toimimas? Kus märkad, et need ei toimi?

Jaksu!

Grete

282 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

27/10/2021

Loodud

18/10/2021

Autor