Praktikumi ülesande eesmärk: Märgata võimalusi erinevatest ainetest saadavate teadmiste rakendamiseks käsitöö või kodunduse ainetunnis
Vaatlusülesande teostamise korraldus
Üliõpilased vaatlevad käsitöö või kodunduse aineõpetaja tunde ning jälgivad kui palju ja milliseid lõimimise võimalusi kasutab aineõpetaja erinevates tundides. Üliõpilased planeerivad ühiselt ülesande/teemaarenduse (viiakse praktiliselt läbi ülesandena 6), mis toetaks erinevate ainete teadmiste kasutamist käsitöö või kodunduse ainetunnis.
Ülesande kirjeldus
Üliõpilane tutvub eelnevalt lõimingualaste materjalidega ning loob seosed didaktika tundides käsitletuga.
Üliõpilased esitavad ühistöö tulemusel valminud lõimingualase ideekavandi ja koostatud didaktiliste materjalide lühikirjeldused 27. novembriks
Lugemiseks enne vaatlust
Lõiming. Lõimingu võimalusi põhikooli õppekavas. 2010. Tartu Ülikooli Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus.
Link materjalile: https://drive.google.com/file/d/1AgNPAAFf4yYmyqps2tt5etLDQ7rHR86U/view?u...