Kursuse põhiõpik: Design for Learning
Õpik koosneb kahest osast: esimeses kirjeldatakse tunnustatud/häid/toimivaid praktikaid õppedisainerite praktikas, teises pakutakse põhjalik sisse...
Õpik koosneb kahest osast: esimeses kirjeldatakse tunnustatud/häid/toimivaid praktikaid õppedisainerite praktikas, teises pakutakse põhjalik sisse...
Ainekavale tuginedes pakkuda välja kaks teemat nii käsitöös kui kodunduses (kokku neli), kus õppetöö korraldamise vormina saab kasutada õppekäiku. Teemast tulenevalt valida õppekäigu sihtkoht, lisada selle kontaktandmed (kod...
Õppetunni vaatlusülesanded pedagoogilisel praktikal Autorid: Mai Normak Anneli Roode Inge Timoštšuk Retsensent Katrin Poom Val...
Klassijuhataja töö kirjeldamisel toetutakse vaatlusele (klassi vari) ja vestlusele õpetajaga . Kirjeldatakse järgnevat: Millised on klassijuhataja ülesanded antud koolis? Kui suur on klassijuh...
Aineõpetaja töö kirjeldamisel toetutakse vaatlusele (aineõpetaja vari) ning vestlusele õpetajaga. Kirjeldatakse järgnevat: Milliseid materjale õpetaja kasutab tunni ettevalmistamisel? ...
Uue kooli võimalikud ehituskivid/klotsid, uuenduse "ühikud" millest iga õpetaja/kool saab endale kombineerida sobiva/kohase "töömu...
Katseta õpilastega vähemalt ühte tunnijuhtimismängu järgmistest: Koopiamasin Värvilised pallid 1-2-3 Numbrite lugemine suletud silmadega Kung-fu pandad Jänku
Haridustehnoloogia magistriõppe kohustuslik kursus. Kursuse eesmärgiks on veebipõhiste kursuste arendamise pedagoogiliste ja haridustehnoloogiliste...
Sisu ja ajakava
Esitlus õppimiskultuurist Ruila koolis https://drive.google.com/file/d/0B31szEDHvEOoMEh0QjQ1Q0puNmc/edit?usp=sh...