Tähelepanu! eDidaktikum lõpetab teenuse pakkumise juulis 2025. Täpsem info siin

8 Reasons Why The Mafia Boss Is The Most Addictive Mafia Game - Online Gaming

Peasakid

Portfoolio andmed

Portfoolio autor: Doug Yard

Viimati muudetud: R, 05/22/2020 - 19:18

Portfoolio loodud: R, 05/22/2020 - 19:18

Portfoolio staatus

Avaldatud, üle vaatamata

Portfoolio hindajad

Hindajaid ei ole määratud

  1. 2.1. Sotsiaalpedagoogilise tegevuse kavandamine

    • 2.1.1. Sotsiaalsete oskuste hindamine
      • hindab isiku sotsiaalseid oskusi, kasutades sobivaid hindamismeetodeid ja -võtteid
      • hindamistulemuste põhjal koostab sotsiaalsete oskuste õpetamise kava
    • 2.1.2. Töökavade koostamine
      • kavandab oma tööd lähtuvalt organisatsiooni õppe-/arengu-, tegevuskavast
    • 2.1.3. Erinevate huvigruppide kaasamine
      • kaasab sotsiaalpedagoogilise tegevuse planeerimisse teisi spetsialiste vastavalt vajadusele
    • 2.1.4. Õppetööd toetavate tegevuste kavandamine
      • nõustab vastavalt vajadusele kolleege õppe- ja kasvatustööd (edaspidi õppetööd) toetava tegevuse kavandamisel
    • 2.1.5. Õppija arengu toetamine
      • koostöös eri osapooltega selgitab isiku arenguvajadused ja tema lähikeskkonnas olevad ressursid
    • 2.1.6. Õppetöövälise tegevuse toetamine
      • vahendab informatsiooni tugitegevuste võimaluste kohta, sh piirkonnas
    • 2.1.7. Metoodiliste materjalide valimine
      • valib erialateemade käsitlemiseks vajalikud metoodilised materjalid vastavalt sihtgrupile
  2. 2.2. Sotsiaalpedagoogiline hindamine

    • 2.2.1. Abivajajate väljaselgitamine
      • märkab abivajajat, arvestades isiku toimetulekut ja seda mõjutavaid tegureid
    • 2.2.2. Lähikeskkonna võrgustiku ja ressursside väljaselgitamine
      • analüüsib isiku toimetulekut ning määratleb lähikeskkonnas olemasolevaid abi- ja tugivõimalusi erinevatel tasanditel
      • vajadusel koostab esmase tugiplaani ja teavitab asjaosalisi abivõimalustest
    • 2.2.3. Sotsiaalkultuuriliste erinevuste ning integratsiooniga seotud probleemide märkamine ja nendega tegelemine
      • hindab integreerimise vajadusi ja isikute staatust rühmas, tuginedes eelinfole ja vaatlusandmetele
      • edastab info pädevatele spetsialistidele
    • 2.2.4. Sotsiaalsete oskuste hindamine
      • analüüsib abivajaja sotsiaalseid oskusi ning tema arendamist vajavaid valdkondi
  3. 2.3. Juhtumikorraldus ja nõustamine

    • 2.3.1. Olukorra kaardistamine
      • selgitab juhtumi tausta ja olemust, kasutades sobivat meetodit ning koostab tegevusplaani
    • 2.3.2. Esmatasandi sotsiaalpedagoogiline nõustamine
      • nõustab isikut tulenevalt tema vajadustest
      • annab talle infot teiste abivõimaluste kohta
    • 2.3.3. Juhtumitöö
      • rakendab isiku vajadusest ja sotsiaalpedagoogilisest hindamisest tulenevaid toetavaid tegevusi
    • 2.3.4. Sotsiaalsete oskuste arendamine
      • arendab isiku sotsiaalseid oskusi ja toimetulekustrateegiaid vastavalt juhtumi olemusele, kasutades sobivaid metoodikaid
    • 2.3.5. Ennetustöö
      • teeb ja koordineerib ennetustööd isiku(te) sotsiaalse heaolu tagamiseks, kaasates võrgustikuliikmeid
    • 2.3.6. Sekkumine
      • sotsiaalpedagoogiliste probleemide korral sekkub olukorda asjakohaselt, kaasates vajadusel võrgustikuliikmeid
    • 2.3.7. Sotsiaalpedagoogilise sekkumise tõhususe hindamine
      • hindab sotsiaalpedagoogilise sekkumise tõhusust, kasutades sobivaid hindamismetoodikaid
  4. 2.4. Turvalise õpi- ja töökeskkonna kujundamine

    • 2.4.1. Tegevuste kavandamine
      • kavandab turvalisust toetavat ning probleeme ennetavat tegevust oma organisatsioonis, tuginedes õigusaktidele
    • 2.4.2. Sotsiaalpedagoogiline ennetustöö turvalise keskkonna säilitamiseks
      • osaleb võrgustikuliikmena turvalise keskkonna loomisel ja säilitamisel organisatsioonis
  5. 2.5. Refleksioon ja professionaalne enesearendamine

    • 2.5.1. Oma töö analüüsimine ja enesearendamine
      • analüüsib iseseisvalt ja/või juhendamisel oma tööd, kasutades erinevaid eneseanalüüsi meetodeid
      • täiendab ennast eri- või kutsealanõuetele vastavalt, õppides iseseisvalt ja osaledes täiendkoolitustel
    • 2.5.2. Oma füüsilise, vaimse ja emotsionaalse tervise hoidmine ja arendamine
      • jälgib, hindab ja väärtustab oma füüsilist, vaimset, emotsionaalset ja sotsiaalset tervist, tegutseb nende tasakaalus hoidmise nimel, optimeerides iseenda aja- ning energiakulu
      • osaleb kovisioonil
    • 2.5.3. Erinevate spetsialistide nõustamine
      • informeerib teisi spetsialiste sihtrühma abivajadustest
    • 2.5.4. Sotsiaalpedagoogiliste tegevuste tutvustamine
      • tutvustab sotsiaalpedagoogika põhimõtteid ja praktikaid oma organisatsioonis, tuginedes oma töökogemusele ja erialasele teabele
  6. 2.6 Juhtimine (valitav kompetents)

    • 2.6.1. Gruppide juhtimine
      • juhib gruppe, arvestades grupiprotsessidega ja tuginedes sotsiaalpedagoogilistele metoodikatele
    • 2.6.2. Erialase ühingu või ühenduse tegevuse juhtimine või koordineerimine
      • juhib või koordineerib erialase ühingu ja/või ühenduse tegevust, lähtudes selle/nende tegevuse eesmärkidest
  7. 2.7. Läbivad kompetentsid

    • kasutab töökeelt tasemel B2 ning ühte võõrkeelt tasemel B1 (vt lisa 1 Keelte oskustasemete kirjeldused)
    • kasutab korrektset keelt kõnes ja kirjas ning väljendab ennast arusaadavalt
    • kasutab sobivaid digivahendeid ja -võimalusi
    • loob usaldusliku suhte ja suheldes näitab üles austust ning hoolivust
    • aktsepteerib inimeste erinevusi ning arvestab neid koostöö tegemisel
    • annab konstruktiivset tagasisidet
    • käitub lugupidavalt inimestega erinevatelt tasanditelt ja sihtgruppidest
    • analüüsib ja arendab oma suhtlemisoskusi
    • juhindub oma töös üldinimlikest väärtustest
    • kujundab oma eeskujuga sihtrühma väärtusi
    • märkab sotsiaalpedagoogilisi probleeme ja läheneb neile lahenduskeskselt
    • järgib sotsiaalpedagoogi tööga seonduvaid õigusakte ja ametieetikat