Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke. Esmaspäeval 25. Novembril toimub platvormi uuendus. Tööd teostatkse ajavahemikus 10:00 kuni 11:00.

Palun vali üks kolmest artiklist ja püüa sellest läbi närida. Kirjuta siia, millise artikli lugemiseks valisid ning postita siia järgmiseks korraks oma õpimärkmed!

Ahoi!

Häid artikleid täna ühe kõige olulisema motivatsiooniteooria kohta on palju. Failide all on välja pakkuda kolm, millest vali palun üks, mis Sind kõige enam huvitab:

Côté-Lecaldare, M., Joussemet, M., & Dufour, S. (2016). How to support toddlers’ autonomy: A qualitative study with child care educators. Early Education and Development27(6), 822-840.

Joussemet, M., Mageau, G. A., Larose, M. P., Briand, M., & Vitaro, F. (2018). How to talk so kids will listen & listen so kids will talk: a randomized controlled trial evaluating the efficacy of the how-to parenting program on children’s mental health compared to a wait-list control group. BMC pediatrics18(1), 257.

Laurin, J. C., & Joussemet, M. (2017). Parental autonomy-supportive practices and toddlers’ rule internalization: A prospective observational study. Motivation and Emotion41(5), 562-575. 

Kirjuta siia, mida põnevat artiklist teada said. 

Samuti püüa mõelda ning kirjuta, kas ja kuidas saaksid sellest artiklist õpitut oma töös rakendada. 

Küsimuste korral küsi: arro@tlu.ee

535 vaatamist (1 täna)

Tähtaeg

24/11/2020

Loodud

25/10/2020

Autor