Tähelepanu! eDidaktikum lõpetab teenuse pakkumise juulis 2025. Täpsem info siin
Lisainfoks

Rääkisime pikemalt tegevusuuringu läbiviimisest distantsõppe tingimustes juba eelmisel kohtumisel, kuid siin veelkord  lühidalt üldised põhimõtted praktikakoolides tegevusuuringu tegijatele.

Palun arutage juhendava õpetajaga läbi, kuidas saate parimal moel olla distantsõppe tingimustes toeks nii talle, kui antud aines lisatuge vajavale õppijale. Vajadusel muutke oma tegevusuuringu fookust. Põhisõnum võiks olla juhendavale õpetajale, et olete talle abiks ja ta saab otsustada , kas tõhusam oleks teie toe kasutamine õppe diferentseerimiseks e-õppe raames (sh break out roome kasutades saate õpetada eraldi mõnda väiksemat gruppi või tegeleda enam tuge vajava õpilasega individuaalselt ka tunni ajal). Kui on mure mõne õppijaga, kes vajab järelaitamist või vastupidi suuremat väljakutset, siis on oluline, et juhendav õpetaja informeeriks õppijat, et tal on  järelaitamistunnid praktikal oleva õpetajaga vms. Samuti peaks juhendav õpetaja teid siis näit videotunnis õpilasele tutvustama ja aitama kontakti luua. Edasi saate toimida juba vastavalt kokkulepitud individuaalsetele kohtumisaegadele.

Ehk teie tegevusuuring ei ole mingi lisakohustus või tegevus, vaid võimalus õpetajale saada teilt lisatuge, et praegusel keerulisel ajal toime tulla. Teie saate suurepärase kogemuse, õpetaja ning õpilane tuge õpetamises ja õppimises.  Hetkel HTM üleskutsel pakuvad nii TLÜ kui TÜ vabatahtlikke tudengeid koolidele appi ja väga palju üliõpilasi  on endast märku andnud ning lasteaedadesse ja koolidesse appi läinud. Seega ei tohiks sama ülesande täitmine aine raames olla keeruline. Kui kellelgi siiski on praktikakooli ja juhedamisega probleem, siis loodan, et olete sellest juba märku andnud ja kui ei ole, siis palun informeeriga nii mind kui Maaja Mändi võimalikult kiiresti.

Edusoovidega,

Katrin