Head tudengid,
seekord palume teil uurida ja enda jaoks lahti mõtestada kaks nähtust - baastaseme nihkumise sündroom (shifting baseline syndrome) ja Jevonsi paradoks (Jevons' paradox).
1) Baastaseme nihkumise kohta palun lugege (ja mõtisklege selle üle, tooge endale näiteid Eestist ja oma elust) siit: https://earth.org/shifting-baseline-syndrome/
2) Jevonsi paradoksi kohta lugege (ja mõtisklege selle üle, tooge endale näiteid Eestist ja oma elust) siit:
https://www.resilience.org/stories/2020-06-17/jevons-paradox/
3) Õpimeetodi-teemaline artikkel (leitav FAILIDE alt) - see võiks nüüd kokku võtta õpetajakoolituse kvintessentsi ja saada teie öökapiartikliks mitte ainult meie aines, vaid igal pool ja elu lõpuni (mõelge välja, miks ma nii arvan? :)): Chi, M. T., & Wylie, R. (2014). The ICAP framework: Linking cognitive engagement to active learning outcomes. Educational psychologist, 49(4), 219-243.
JA SIIN ON VABATAHTLIK LISALUGEMINE, MIS VÕIB-OLLA ANNAB KELLELEGI IDEID: https://tasaareng.info/mis-on-tasaareng/
(VABATAHTLIK, huvi korral loe ka seda: Soga, M., & Gaston, K. J. (2018). Shifting baseline syndrome: causes, consequences, and implications. Frontiers in Ecology and the Environment, 16(4), 222-230.) Leitav failide alt.