Sisestas Kerstin Kööp, N, 02/17/2022 - 13:51 Standardized competence outcome: loob teadlikult hooliva, kiusamisvaba ja koostöise õhkkonna...seab õppija(te)st lähtuvalt pika- ja lühiajalised õpieesmärgid, valib sisu ja kavandab tegevused, arvestades õppekavamärkab õppijate toe vajadust ja nende individuaalseid õpivajadusi (sh teistest võimekam õppija)toetab õpimotivatsiooni ja eakohase arenguga õppija kujunemist, luues eduelamuse igale õppijalereflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalseteskasutab digikeskkondi enda professionaalseks arendamisekssuunab õpilasi rakendama info otsimisel, suhtlemisel ja sisuloomes digitehnoloogiaidkorraldab klassis/rühmas digitehnoloogiate mõtestatud kasutamist individuaalsel ja koostöisel õppimisel, sh probleemide lahendamiselon teadlik õppija füüsilise, kognitiivse, emotsionaalse ja sotsiaalse arengu alustest ning kultuurilistest eripäradeston teadlik õppimist mõjutavatest teguritest ja seaduspärasustest...suunab õppijaid üksteisega arvestama ja üksteist toetama, võttes arvesse rühmaprotsesse ja - dünaamikattoetab sotsiaalsete ja koostööoskuste arengut; töötab koostöös õppija(te)ga välja ühistel väärtustel põhinevad kokkuleppedlähtuvalt eesmärkidest valib õpetamiseks, õppimiseks ja tagasisidestamiseks sobivad meetodidDescription: Õliõpilane oskab koostada õpetaja töökava, arvestades õppekava ning valdkondadevahelist lõimingut.Assessment description: Kolme erineva õppe- ja kasvatustegevuse kava koostamine.