Kokkuvõte
Õpikäsitused, õppekava ja didaktika. Õppimist ja arengut toetav keskkond. Õpetaja roll ja ülesanded arengut toetava õpikeskkonna kujundamisel. Õppijate psühholoogiliste baasvajaduste (autonoomia, kompetentsuse ja kuuluvuse) toetamise olulisus ja võimalused. Õpetaja juhendamisstiil ja õppijate kaasatus. Autonoomia ja struktureeritus kui õppimist toetava õpikeskkonna olulised komponendid. Õppijate põhivajadusi ja juurdekasvuuskumusi toetava õppeprotsessi kavandamine - õpiväljunditest tagasidestamiseni, põhimõtted ja võimalused. Õppimist toetav hindamine, õpetaja roll juurdekasvu usku (growth mindset) toetava tagasiside andmisel. Õpetaja roll ja võimalused õpipädevuse (üldpädevuste) toetamisel. Õppeülesanded ja -meetodid. Õpetaja kui oma töö uurija ja arendaja.
Sisu
Kursuseprogrammi leiad failide alt.