Kokkuvõte
Kursus keskendub õpetaja digipädevuse arendamisele, kus õppija sooritab iseseisvad ja rühmatööd - digipädevuse kaardistamine ja enesearengu jälgimine ja tõendamine. Loob kaks digitehnoloogiaga rikastatud õpistsenaariumit, mida rakendatakse kas koolis või kursuse osalejatega. Kursuse teemad: professionaalne eneseareng digitehnoloogiaga ja õpetaja digipädevus, õppijate digipädevuse arengu toetamine, digitaalselt toetatud õppimis- ja õpetamispraktikad, digivara loomine, digitaalselt toetatud hindamine ja õppijate võimestamine digitehnoloogiaga.
Sisu
Aine käigus õppija:
- analüüsib enda digipädevust ja kavandab arengueesmärgid vastavalt digipädevus raamistikust ja õpetaja kutsestandardist;
- teab, valib ja rakendab digitehnoloogiait oma eriala õpetamisvaldkonnast lähtuvalt;
- hindab, kavandab, koostab ja jagab digitehnoloogiate abil digiõpivara;
- kavandab, koostab ja analüüsib kriitiliselt digitoega õpistsenaariume õppimise toetamiseks, õppijate võimestamiseks, hindamiseks ja õppijate digipädevuse arendamiseks;
- valib ja hindab digitehnoloogiaid professionaalseks enesearengukss, koostöö korraldamiseks kolleegide, üliõpilaste ja vanematega.
Õppematerjalid (Kokku: 10)