Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke. Esmaspäeval 25. Novembril toimub platvormi uuendus. Tööd teostatkse ajavahemikus 10:00 kuni 11:00.

Head õppijad!

Pusklesin eksamitööga Testmozez, aga kuna tahaksin jätta endale võimaluse vajadusel te vabade vastuste kohta täiendavaid lisaküsimusi küsida, tundus siiski mõistlikum, et esitate vastused draivifailina, jagades mulle faili muutmisõiguseid.

Palun kopeerige eksamiküsimused oma isiklikku draivifaili ja esitage link selle ülesande vastusena. Siis tean, et olete tööga valmis saanud. 

Vabavastuselised kohad olen märkinud kolme punktiga, et mitte tekitada tunnet, et vastamisel on mingi kindel pikkuse piirang. Proovige aga vastata nii, et mõte oleks arusaadav, kuid siiski piisavalt kontsentreeritud. Niisama pikki teoreetilisi tekste kusagilt ümber kopeerida pole mõtet, ootan väga teie oma sõnastusi, mis on siiski juba piisavalt kokkuvõtlikud. Lisaks vaadake ka, kas teil on esitatud kõik kodused tööd - nende esitamine on eksamitulemuse ÕISi kandmise eeltingimuseks. 

Põnevat vastamist!

Kati

1. Palun märgi iga väite puhul, kas see on õige või vale + põhjenda iga väite puhul oma vastust

A. Enamik inimesi on jäävususkumusega               Õige / Vale

Põhjenda lühidalt, miks arvad, et väide on kas õige või vale

B. Enamik inimesi on juurdekasvuuskumusega    Õige / Vale

Põhjenda lühidalt, miks arvad, et väide on kas õige või vale

C. Enamik inimesi on jäävususkumusega teatud situatsioonides ja juurdekasvuuskumustega mõnes teises     Õige / Vale

Põhjenda lühidalt, miks arvad, et väide on kas õige või vale

D. Enamik inimesi on kas jäävus- või juurdekasvuuskumusega     Õige / Vale

Põhjenda lühidalt, miks arvad, et väide on kas õige või vale

2. Palun märgi iga väite puhul, kas see on õige või vale + põhjenda iga väite puhul oma vastust

Ema ja õpetaja ütlevad, et neli ei ole halb hinne, aga Priidu jaoks on siiski oluline saada tunnistusele kõik viied, sest muidu oleks hoopis Elis klassi kõige tublim õpilane ja Priit jääks ilma ka kiituskirjast.

Mis laadi motivatsiooniga võib olla tegemist. Märgi kõik variandid, mis võivad olla õiged ja põhjenda lühidalt

A. Väline, autonoomne motivatsioon          Jah / Ei

Põhjenda lühidalt oma vastust sellele väitele. Kuidas oma peas arutlesid?

B. Väline, kontrollitud motivatsioon            Jah / Ei

Põhjenda lühidalt oma vastust sellele väitele. Kuidas oma peas arutlesid?

C. Väline, kontrollitud motivatsioon, omaksvõetud regulatsioon     Jah / Ei

Põhjenda lühidalt oma vastust sellele väitele. Kuidas oma peas arutlesid?

D. Väline motivatsioon, pealesurutud regulatsioon               Jah / Ei

Põhjenda lühidalt oma vastust sellele väitele. Kuidas oma peas arutlesid?

E. Kontrollitud motivatsioon, pealesurutud regulatsioon    Jah / Ei

Põhjenda lühidalt oma vastust sellele väitele. Kuidas oma peas arutlesid?

F. Autonoomne motivatsioon, integreeritud regulatsioon  Jah / Ei

Põhjenda lühidalt oma vastust sellele väitele. Kuidas oma peas arutlesid?

3. Mis osas võib Priidu suhtumine positiivne, mis osas negatiivne. Mida saaks õpetaja, lapsevanem, kool teha?

 

 

4. Palun selgita oma sõnadega, kuidas on seotud psühholoogiliste põhivajaduste rahuldamine või pärssimine ning motivatsiooni kvaliteet.

 

 

 

352 vaatamist (2 täna)

Tähtaeg

16/1/2023

Loodud

6/1/2023

Autor