Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke.

1. Palun seminariks lugeda läbi peatükid “Didaktika asend kasvatusteadustes” ja “õpetuse osatähtsus kasvatuses ja hariduses “ Johannes Käisi raamatust “Õpetuse alused ja teed” (manuses olevas 1944a. käsikirjas lk 2-28) ja koostada kirjalik lühikokkuvõte (1 A4) peamisest ideestikust ning võtta see seminari kaasa. Kokkuvõtet ei ole vaja eDidaktikumi eraldi üles laadida. 

2. Seminaris teostate lühikokkuvõtte alusel rühmatöö ning kannate selle ühiselt ette. 

 

Lühikokkuvõtte tegemine on ühtlasi ka eksamiks valmistumine.

Kohustusliku kirjanduse  leiate siit: https://drive.google.com/file/d/193NKuk8KyxNUfGmws3KcB6gzBStt4yGU/view

 

 

Hindamiskriteeriumid:

Seminaris on võimalik maksimaalselt teenida 3 punkti järgnevate kriteeriumite alusel:

  • Seminari alguseks on üliõpilasel kaasa võetud lühikokkuvõte loetud materjali alusel NING
  • aktiivne rühmatöös osalemine enda sisendiga NING
  • aktiivne seminaris osalemine ja ettekande tegemine.

 

Seminaris on võimalik teenida 2 punkti järgnevate kriteeriumite alusel:

  • Seminari alguseks on üliõpilasel kaasa võetud lühikokkuvõte loetud materjali alusel NING
  • aktiivne rühmatöös osalemine enda sisendiga KUID
  • üliõpilane ei võta ettekande tegemisest osa

VÕI

  • Seminari alguseks on üliõpilasel kaasa võetud lühikokkuvõte loetud materjali alusel NING
  • üliõpilane on rühmatöös passiivne KUID
  • üliõpilane osaleb rühmatöö ettekandes

 

Seminaris on võimalik teenida 1 punkt järgnevate kriteeriumite alusel:

  • Seminari alguseks ei ole üliõpilasel kaasa võetud lühikokkuvõtet loetud materjali alusel KUID
  • ta osaleb aktiivselt rühmatöös NING
  • võtab ettekandest aktiivselt osa

VÕI

  • Seminari alguseks ei ole üliõpilasel kaasa võetud lühikokkuvõtet loetud materjali alusel NING
  • ta ei osale aktiivselt rühmatöös KUID
  • võtab ettekandest aktiivselt osa