Üliõpilane kirjeldab ja analüüsib vaatlustunde (12).
Esimesel nädalal vaatleb juhendava aineõpetaja 4 ainetundi samades klassides, kus viib järgnevatel nädalatel ise ainetunde läbi. Igal järgneval praktikanädalal (v.a viimasel) vaatleb üliõpilane juhendava õpetaja ja võimalusel kaaspraktikandi või teise oskusaine õpetaja 2 tundi.
Üliõpilane lähtub analüüsi koostades eeldusainetes õpitust ning kasutab erialast terminoloogiat.
HIndamiskriteeriumid: Vaatlusanalüüs on sidus ja loogiline ning selles eristub üliõpilase lähenemisnurk (igal tunnil keskenduda ühele teemale, nt: probleemi/ülesande püstitus: õpetaja tegevus õpilaste motiveerimisel, meetodite kasutamine, pädevuste kujundamine, juhendamine, õpilaste kaasamine; õpilaste tegevus õpikeskkonnas, jms).
Vaatlusülesannete mõtteid saab failist: https://docs.google.com/document/d/1hbPrGReU1dhT33uDO3ZXPbpgV5YgitY7/edit?usp=sharing&ouid=118281053109203154707&rtpof=true&sd=true