Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke.

VÕÕRKEELE AINEDIDAKTIKA ÜLESANNE 6

Ülesande teema: Keeleliste osaoskuste arendamine võõrkeeleõppes.

Ülesande eesmärk: Planeerida ja läbi viia tund või tunniosa keeleliste osaoskuste arendamiseks (kuulamine, rääkimine, lugemine ja kirjutamine) lähtudes kaasaegse võõrkeeleõppe põhimõtetest.

Vaatlusülesande teostamise korraldus: Üliõpilane viib läbi tunni või tunniosa keeleliste osaoskuste arendamiseks. Teema, klass ja ülesande läbiviimiseks kuluv aeg on eelnevalt õpetajaga kokku lepitud. Võimalusel vaatleb üliõpilane kaasüliõpilase tundi. Järgneb tunni analüüs aineõpetajaga ja võimalusel ka kaasüliõpilasega. Tunnikava ja võimalusel õpetaja poolne tagasiside (või selle kokkuvõte), nagu ka tunni analüüs esitatakse kirjalikult eDidaktikumi.

Tunnikava prantsuse keeles asub siin. 

Tunnikava saksa keeles asub siin.

Tunnikava inglise keeles asub siin.

Tunnikava soome keeles asub siin

 

Ülesande kirjeldus:

Planeerige ja viige läbi võõrkeeletund või tunniosa keeleliste osaoskuste arendamiseks, arvestades järgnevaid aspekte:

- tunni eesmärk ja sihtrühm (klass, keeletase),

- meetodid ja õpitöövormid,

- retseptiivsete (kuulamine, lugemine) ja produktiivsete (rääkimine, kirjutamine) osaoskuste arendamine ja integratsioon,

- tegevuste ja ülesannete kirjeldus, tööjuhised,

- kasutatavad materjalid.

 

Soovituslik lugemismaterjal:

Harmer, Jeremy (2007). The practice of English language teaching. Fourth ed. Harlow: Pearson-Longman, Part 7: Language Skills, pp. 265-363).

Kaivapalu, A.; Martin, M. (2010). Mis on võõrkeeleõpe ja kuidas võõrkeelt õpitakse. Põhikooli valdkonnaraamat Võõrkeeled. Koostaja Piret Kanne.

http://vana.oppekava.ee/index.php/Mis_on_v%C3%B5%C3%B5rkeele%C3%B5pe_ja_kuidas_v%C3%B5%C3%B5rkeelt_%C3%B5pitakse