Kokkuvõte
Kursuse annab esmased teoreetilised, didaktilised ja praktilised oskused kunstitegevusteks alushariduses.
Sisu
Kunstihariduse teoreetilised lähtekohad.
Kunstiõpetuse teooriad koolieelses eas ja laste loomingu eripära.
Laste kujutamisvõime arenguastmed ja lapse kunstilise arengu hindamine.
Mitmesuguste kunstiliikide rakendamine kahe- ja kolmemõõtmeliste kunstitööde loomeprotsessis. Kunstitehnikad ja materjalid.
Kunstitegevuste õppesisu koolieelses lasteasutuses ja kunstitegevuste tööplaani koostamine. Kunstitegevuste vaatlemine, planeerimine, läbi viimine ja analüüsimine.
Kunstiõppekeskkond, kunstitööde hoidmine, vormistamine, esitamine (portfoolio, raamid, näitus).
Näituste, muuseumide külastamine.
Protsessipõhine õpe eeldab auditoorses (kontakt- või distants) töös osalemist ja isikliku kunstiõppepäeviku koostamist.
Eksamile pääsemise nõuded: iseseisvate tööde esitamine, auditoorses töös aktiivne osalemine.
Arvestatakse üliõpilase arengut kursuse käigus ning saadud teadmiste ja praktiliste oskuste rakendamisvõimaluste kasutamist.
Täpsemad juhised iseseisvate tööde ja õppesisu kohta lepitakse kokku ja jagatakse esimesel kohtumisel.
Õppematerjalid (Kokku: 17)