Lähtuvalt seni läbitud teemadest. Planeerida üks e-õppe tegevus (koolitus) lasteaias (läbi viima ei pea) ja esitada sellekohane koolituskava
Tutvu ka materjaliga “Juhend kvaliteetse e-kursuse loomiseks” lk 13-17 ning kogu materjal annab sulle mõtteid, kuidas kavandada üks e-õppe tegevus (ei pea olema täispikk e-kursus) lasteaias. Postita tegevus õpistsenaariumina e õpiloona, aga arvesta neid aspekte:
– Teema ja eesmärk ja õpiväljundid (Miks ja milliseid IKT oskuseid õpetajatel selle tegevusega kujundaksid?)
-Maht ja aeg (Kui pikalt õppetegevust õpetajatele planeerid? Miks nii?)
-Keskkond ja vahendid (Mis peab õpetajal olemas olema, tehniliselt, tarkvaraliselt? Mida sinul oleks vaja, kui peaksid koolituse läbi viima?)
-Materjalid (Kas lood ise, kasutad avatud õppematerjale, õpiobjekte? Milliseid?)
-Õpiülesanded ja lühikirjeldus – Kuidas näeb sinu e-õppe tegevus välja? Millised teemad ja mida õpetajad tegema peavad? Kas jääb kodutööd ka? Kuidas hindad neid? Tagasiside?
NB! See, mis teema sa valid, on sinu enda otsustada. See ei pea olema digivahendi selgeks õpetamise koolitus. See võib olla koolitus, mis seotud võrgustikega (mõne võrgustiku tutvustamine), aga see võib olla ka robootika vahendi koolitus (kuna HITSA ProgeTiigri programmi teema aktuaalne).
___________________________________________________________________
"Õpilugu ehk õpistsenaarium on õppimise ja õpetamise kogemuse kirjeldus, kus on ära toodud õpetaja ja õpilase tegevused, digivahendid, õpikeskkonnad jne!"
Lisalugemist
„Tere, Ruby!“ inspireeris mänge looma
Ajarännak ja innovaatiline õpilugu aineühenduste koostööpäevadel
Õppija kuu: muna õpetab kana ja kukke ning teised lood. Õpilood ja näited
Innovaatilised õpilood: "Mitteformaalne õppimine"
Õpilugu e. õpistsenaarium - vaata tutvustavat selgitust
Tähtaeg: 1.juuni