Tähelepanu! eDidaktikum lõpetab teenuse pakkumise juulis 2025. Täpsem info siin

Iseseisev töö 5 - tegevus

Lähtuvalt seni läbitud teemadest. Planeerida üks e-õppe tegevus (koolitus) lasteaias (läbi viima ei pea) ja esitada sellekohane koolituskava


Tutvu ka materjaliga “Juhend kvaliteetse e-kursuse loomiseks” lk 13-17 ning kogu materjal annab sulle mõtteid, kuidas kavandada üks e-õppe tegevus (ei pea olema täispikk e-kursus) lasteaias. Postita tegevus õpistsenaariumina e õpiloona, aga arvesta neid aspekte:

– Teema ja eesmärk ja õpiväljundid (Miks ja milliseid IKT oskuseid õpetajatel selle tegevusega kujundaksid?)
-Maht ja aeg (Kui pikalt õppetegevust õpetajatele planeerid? Miks nii?)
-Keskkond ja vahendid (Mis peab õpetajal olemas olema, tehniliselt, tarkvaraliselt? Mida sinul oleks vaja, kui peaksid koolituse läbi viima?)
-Materjalid (Kas lood ise, kasutad avatud õppematerjale, õpiobjekte? Milliseid?)
-Õpiülesanded ja lühikirjeldus – Kuidas näeb sinu e-õppe tegevus välja? Millised teemad ja mida õpetajad tegema peavad? Kas jääb kodutööd ka? Kuidas hindad neid? Tagasiside?

NB! See, mis teema sa valid, on sinu enda otsustada. See ei pea olema digivahendi selgeks õpetamise koolitus. See võib olla koolitus, mis seotud võrgustikega (mõne võrgustiku tutvustamine), aga see võib olla ka robootika vahendi koolitus (kuna HITSA ProgeTiigri programmi teema aktuaalne).

___________________________________________________________________

"Õpilugu ehk õpistsenaarium on õppimise ja õpetamise kogemuse kirjeldus, kus on ära toodud õpetaja ja õpilase tegevused, digivahendid, õpikeskkonnad jne!"

Lisalugemist

„Tere, Ruby!“ inspireeris mänge looma

Ajarännak ja innovaatiline õpilugu aineühenduste koostööpäevadel

Õppija kuu: muna õpetab kana ja kukke ning teised lood. Õpilood ja näited

Innovaatilised õpilood: "Mitteformaalne õppimine"

Innovaatilised õpilood

Õpilugu e. õpistsenaarium - vaata tutvustavat selgitust

Tähtaeg: 1.juuni


3301 vaatamist (1 täna)

Tähtaeg

1/6/2017

Loodud

20/3/2017