Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke. Esmaspäeval 25. Novembril toimub platvormi uuendus. Tööd teostatkse ajavahemikus 10:00 kuni 11:00.

Esimene lugemisülesanne tähtajaga 21.09.2017

Lugege järgmiseks korraks läbi alltoodud artiklid ja raamatupeatükk (kokku 4 juppi) ning postitage eDidaktikumi oma nime all vastused järgmistele küsimustele:

1) Mida leidsin uut?

2) Mis jäi segaseks?

3) Mida tahaksin edasi uurida?

Materjalid:

  • Hohnen, B., & Murphy, T. (2016). The optimum context for learning; drawing on neuroscience to inform best practice in the classroom. Educational & Child Psychology, 33(1), 75–90.

  • Module, B. W. (2011). Neuroscience: implications for education and lifelong learning. London: The Royal Society.

  • Howard-Jones, P. A. (2014). Neuroscience and education: myths and messages. Nature Reviews Neuroscience, 15(12), 817–824.

  • Kikas, E. (2010). Tunnetusprotsessid ja nende arengulised iseärasused (lk 17–43). Kogumikus Õppimine ja õpetamine esimeses ja teises kooliastmes.

2076 vaatamist (1 täna)

Tähtaeg

21/9/2017

Loodud

9/9/2017

Autor