Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke.

Mooduli koostamine, hindamine ja parendamine

Erialamooduli kirjeldus ja mooduli rakenduskava koostatakse lähtuvalt õppija juhisest. Töö esitatakse eDidaktikumis.

Iseseisev töö nr 2. Mooduli koostamine, hindamine ja parendamine.

Õpiväljund: üliõpilane analüüsib, uuendab, koostab ja hindab kooliõppekava moodulit.

Õppeülesanne 2.1: Kooli õppekava mooduli kirjelduse ja mooduli rakenduskava koostamine

Individuaalne kirjalik töö.

Õppija valib töö objekti vastavalt oma töö vajadustele.

Õppija juhis

  1. Tutvuge õpetataval erialal kas riikliku õppekavaga või kooliõppekavaga.  
  2. Mõtestage valitud RÕK mooduli või kooliõppekava eesmärgid/õpiväljundid ning mõelge, milline valikmoodul toetaks kohustuslike õpingute läbimise järel omandatut.
  3. Sõnastage:
    1. valikmooduli pealkiri
    2. mooduli eesmärk
    3. mooduli õpiväljundid, arvestades võtmepädevuste lõimimise vajadust (vt vastava taseme õpiväljundeid kutseharidusstandardist ja EL 8 võtmepädevust) ja õpiväljundi koostamise mudelit.
    4. mooduli hindamiskriteeriumid (lõimides võtepädevusi, üldharidusõpinguid).
  4. Määratlege mooduli maht Eesti kutsehariduse arvestuspunktides.
  5. Koostage moodulile rakenduskava lähtuvalt HTm määruses etteantud näidisest või oma kooli nõuetest.
  6. Vormistage mooduli kirjeldus kas vastavalt oma koolis kehtivatele nõuetele või õppematerjalis toodud näite järgi.
  7. Pange mooduli kirjeldus ja rakenduskava eDidaktikumi kursusele  ja saatke analüüsimiseks ning hindamiseks ühele kaasüliõpilasele.

 

Õppeülesanne 2.2: Kaasüliõpilase mooduli kirjelduse ja rakenduskava analüüs ja hindamine

Individuaalne kirjalik töö.

Õppija juhis

  1. Analüüsige kaasüliõpilase mooduli kirjeldust ja rakenduskava ning saatke talle oma hinnang. Analüüsige mooduli sidusust ning vastavust kvalifikatsiooniraamistiku tasemele. Analüüsides püüdke leida vastused järgmistele küsimustele:
    1. kas õpiväljundid on sidusad eesmärkidega
    2. kas sisu vastab eesmärkidele ja võimaldab saavutada õpiväljundeid
    3. kas hindamine on sidus õpiväljunditega ning kas hindamismeetodid võimaldavad hinnata kõiki õpiväljundeid
    4. kas mooduli õpiväljundid  ja hindamiskriteeriumid vastavad nõutavale EKR tasemele
    5. kas lõimimine on asjakohane
  2. Vajadusel arutlege täiendavalt kaasüliõpilasega.

Õppeülesanne 2.3: Mooduli parendamine tagasiside põhjal

Individuaalne kirjalik töö.

Õppija juhis

  1. Vaadake oma moodulile kaasüliõpilaselt saadud tagasiside põhjal uuesti üle ja täiendage vajadusel.
  2. Esitage töö kursuseprogrammis toodud tähtajaks eDidaktikumis.

Esilagne versioon esitage 05.04.2019

Lõplik versioon esitage 29.04.2019

585 vaatamist (1 täna)

Tähtaeg

29/4/2019

Loodud

11/9/2017

Autor