Kokkuvõte
Õpetajaharidus, seadusandlus, kutse-eetika. Nõustamisoskused õpetajale. Nõustamisprotsessid. Klassijuhataja koostöö kolleegiga, lapsevanemaga Arenguvestlused ja tagasisidestamine. Kaasamine, erisused ja konfliktid grupis. Kriisipedagoogika. Õpetaja kui juht (juhtimisstiilid: jagatud ja kaasav juhtimine), õpetaja ja kogukond. Kool kui kasvatustegelikkus. Väärtused kasvatuses ja kasvatusväärtused. Koolikultuur ja erinevad pedagoogilised süsteemid. Ülevaade erinevatest inimesekäsitustest (kasvatus)filosoofias. Ideoloogia ja võim ning nende roll kasvatuse kui praktika ning kasvatusfilosoofia kujunemisel ja teostumisel. Individuatsioon ja individuaalsus kui kasvatusfilosoofia põhiküsimused.
Sisu
Õppetöö toimub loeng-seminar vormis, milles osalemine on kohustuslik. Põhjendatud puudumise korral teavitab üliõpilane sellest eelnevalt õppejõudu.
Kirjalikud tööd esitatakse õppejõudude poolt määratud tähtaegadeks. Tööd, mis on esitatud kaks nädalat hiljem, kui määratud tähtaeg, jäävad arvestamata. Iseseisvad tööd peavad vastama õppejõudude poolt esitatud nõuetele.
Õppematerjalid (Kokku: 2)