34-leheküljeline kontseptsioon, mis tutvustab 21. sajandi õppimise viise toetavat aegruumi, vahendeid ja kogukonda.
Mine lehele8 hästi sõnastatud ja selget ettepanekut, kuidas koos õpilastega õppekeskkond ümber kujundada. Mitmete ettepanekutega kaasnevad ka lühivideod.
Mine leheleUuringutel põhinev artikkel, mis otsib vastust järgmistele küsimustele: Millist mõju avaldavad erinevad klassiruumide paigutused õpilaste osalemisele? Mida näitab õpikeskkond õpetaja õpetamisfilosoofia kohta? Õppija koht ruumis - kes peaks otsustama, kus õppija istub?
Mine leheleTõenduspõhine juhendmaterjal, mis võimaldab samm-sammult hakata koolikeskkonda muutma.
Juhendmaterjali loomiseks on uuritud 27 Briti kooli 153 klassiruumi. Materjal esitab abistavaid refleksiooniküsimusi nii muutust loovatele disaineritele kui õpetajatele.
Mine leheleOECD põhjalik rahvusvaheline raport, mille 8 peatükki avavad arusaama uuenduslikust õpikeskkonnast ning toovad näiteid erinevate riikide kogemustest
Mine leheleUus-Meremaa koolidel põhinev lühike ja selgesõnaline ülevaade, mis toob edukalt uuenenud õpikeskkondi rakendanud koolide põhjal välja peamised aspektid, millele tähelepanu pöörata.
Mine leheleVeebileht Uus-Meremaa näitel, mis annab näpunäiteid, kuidas planeerida uuenduslikku õpikeskkonda. Samm-sammuline ülevaade planeerimise erinevatest etappidest (nt pedagoogika roll muutunud õpikeskkonnas, õppijate kaasamine keskkonna loomisesse, üleminek vanast keskkonnast uude, paindlikud keskkonnad, mis toetavad õppijate osalust ja vastutust).
Veebileht pakub erinevate etappide juures konkreetseid näiteid ja ideid, koolide lugusid, videoid, kuidas muuta enda klassiruumi õppijakesksemaks. Lisaks viited paljudele huvitavatele allikatele.
Mine leheleLehekülg, kus on võimalik vaadata inglisekeelseid lustakaid videoid nii koostöise õppimise teooriast, taustast, strateegiatest, kasust, koostööoskustest jne.
Lisaks on võimalik täita enesehindamisküsimustikke koostöise õppimise kohta.
Mine leheleKlassiruum on palju rohkemat kui seinad ja pingiread. Euronews video tutvustab 3 huvitavaid õppekeskkonna lahendusi pakkunud kooli maailmas - Jaapanis (maailma parim lasteaed?), Hispaanias (rohelus on ajule kasulik), Taanis (seinteta gümnaasium).
Mine leheleÜhe USA õpetaja videonäide, kus ta tutvustab oma nägemust paindlikust klassiruumist ja selle võimalustest.
Mine leheleVideo, kus näidatakse erinevaid paindliku õppekeskkonna vorme, mida erinevad USA koolid piloteerivad. Sõna saavad erinevate ainete õpetajad ning erinevas vanuses õpilased. Video toob välja õpetajate hirmud (nagu õpetaja kontrolli vähenemine ning õpilaste keskendumisvõime) ning paindlikkuse positiivsed küljed, nagu õpilaste mugavus, koostöö, erinevate meetodite kasutamine, õppijakeskne lähenemine, õpilaste iseseisvus.
Mine leheleVideo, mis tutvustab kolme Uus-Meremaal Christchurchis asuvat kooli, kus on disainitud paindlik, funktsionaalne ja kaasaegne õppekeskkond.
Mine leheleReklaamvideo. LearnLab on firma Steelcase poolt välja töötatud disain, mis toetub uuringutele. Animatsioon toob esile ruumide geomeetria olulisuse, ruumi ja õppimise keskme muutuse, et võimaldada kõigile võrdne juurdepääas, triangulise projektsiooni ja ruumi esiosa eemaldamise tähtsuse, et anda kõigile võrdne õppimise ja juhendaja tähelepanu saamise võimalus.
Mine leheleArhitektuur õppimise toetajana - vahva video, mis tutvustab 3 uue Ameerikas asuva koolimaja koostöist ning projektipõhist õppimist toetavat keskkonda läbi haridusjuhtide, õpetajate ning õpilaste silmade.
Mine leheleHillbrook iLab on liikuv õppimisruum, mis toetab nägemust tänapäevasest õppimisest ja õpetamisest. See murrab oletusi traditsioonilise õppekeskkonna kohta ning egutab suhtlust, loovust, kriitilist mõtlemist ja avastamist.
Lisaks 2-minutiline video, mis tutvustab ühe kooli iLabi - kohta, kus õpilased ise loovad oma õppekeskkonna. iLab on loodud just sel moel, et õpetajad saavad läbi mõelda, kuidas keskkond mõjutab õppimist ja õpetamist. Kui õpilased saavad ise oma õppekeskkonna üle otsustada, on nad sammu lähemal mõtestatud õppimisele.
Video, kus Hillbrooki Ideelaborit tutvustatakse läbi teooria. Kooli tehnikadirektor Don Orth kirjeldab erinevaid teooriaid inspireerivate ja õppijatele valikuvõimalusi pakkuvate õppekeskkondade loomise kohta. Ta tutvustab võtmeküsimusi, mida 3 aasta jooksul koos õpilastega on ideelaboris katsetatud.
Mine leheleAktiivse õppimise eelduseks on koostöö ja sujuv üleminek erinevate õpetamis- ja õppimisviiside vahel. Koolimööblit disainiva firma lühike animatsioon, mis tutvustab, kuidas klassiruumi paigutus toetab nii õpetajat kui õppijaid.
Mine lehele