Autonoomne ja kontrollitud motivatsioon

Palun lugege:

  • Brophy, J. (2010/2014). Sisemine motivatsioon ja isemääramisteooria: õppijate autonoomia-, kompetentsus- ja seotusvajaduse rahuldamine (ptk 7 , lk 195–227), kogumikus Kuidas õpilasi motiveerida. Käsiraamat õpetajatele. Tallinn: Archimedes. Alla laaditav aadressilt: http://www.digiraamat.ee/product/Kuidas-opilasi-motiveerida-2499.

  • Soovi korral ingliskeelne artikkel (valik leitav jaotisest Õppematerjalid). Artikleid arutame seminaris.

Postitage teie isiklikku õppimist toetav konspekt Brophy 7. peatüki pinnalt. Palun keskenduge kindlasti järgmisele:

  1. kolme psühholoogilise põhivajaduse põhiolemuse mõtestamine ja psühholoogiliste põhivajaduste toetamise võimalused (isemääramisteooria järgi);

  2. lisaks võtke aega ja kodeerige enda jaoks lahti motivatsiooni regulatsioonitüüpide kontiinum;

  3. samuti muukige lahti, millised regulatsioonitüübid liigutuvad autonoomse ja millised kontrollitud motivatsiooni alla ja miks;

  4. ning lõpetuseks proovige põhjendada, miks võiks kontrollitud ja autonoomse motivatsiooni eristamine olla mõistlikum ja rakenduslikult väärtuslikum kui traditsiooniline duaalne motivatsioonitüüpide lahterdus “sisemine versus väline motivatsioon”.

PS. Kes jäi ilma 26. septembri seminarist ning seal tehtud tööst, siis jaotisest Õppematerjalid leiab ka asendusülesande.

Küsimuste korral palun kirjutage merlin.linde@tlu.ee

Jaksu!

Kati ja Merlin

1948 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

20/10/2018

Loodud

29/9/2018

Autor