14. märtsiks

  • palun vaata üle oma eelmise nädala kodutöö ja vajadusel paranda seda samas failis. Võite kõike muuta - võiks jääda lõpuks alles faktiliselt korrektne tekst;

  • vali alltoodutest üks väide või küsimus (pole õiged ega valed). Tugine kõigile eelmiseks korraks loetud artiklitele (vt peamiselt meetodi/protseduuri osasid) ja mõlguta mõtet. Lisaks proovi nädala jooksul märgata väitesse seonduvat igapäevaelus. Analüüsi ei pea esitama kirjalikult, ole lihtsalt valmis väidet järgmisel nädalal lahti harutama nii teadustulemustele kui õige pisut ka oma kogemusele tuginevalt.

VÄITED:

1. Kas ja mis hetkel peaksid lapsed huvipõhiselt, kalduvuste pinnalt tegema otsuse, kas minna reaali või humanitaari poole?

2. Selleks, et õppija piisavalt pingutaks, ei tohi teda vati sees hoida, kriitikast säästa.

3. Motivatsiooni säilimiseks vajab iga laps kiitust.

4. Laste võimekusrühmadesse jaotamine ei ole mõistlik praktika.

5. Kuidas suhestuvad omavahel teadmised geenitestidest (nt intelligentsuse päritavuse kohta) ja juurdekasvuuskumuste teooria?

Praeguse ülesande juurde märgi palun, kas oled ülesande teadmiseks võtnud ja sellest teadlik. A la "võtsin teadmiseks" :) 

208 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

14/3/2019

Loodud

9/3/2019

Autor