10.04 kohtumise kokkuvõte

Seminari eesmärgid, kavandatud tegevused ja kokkulepped leiab valge tahvli jäädvustuselt ning seekord tegime seminarist ka mõned pildid.

Päeva alustasime Katrini poolt läbi viidud Bingo mänguga ning teadusnurgas rääkis Edna sellest, mis on kunstiõpetuse olulisus ning, kuidas peaks see tänasel päeval välja nägema. Vaatasime paar põnevat ning inspireerivat videolõiku: Cindy Foley kõnet selle kohta, kas peaksime õpetama kunsti või kunstniku moodi mõtlemist saab vaadata siit ning inspireerivat tulevikku vaatavat videolõiku näeb siit. Ettekandest võrsus väga huvitav diskussioon eri õppeainete väärtustamise üle ning, kuidas seda läbi tudengite koolidesse viia.

 

Teadusnurga teine esineja oli Tiina, kelle juhtimisel saime harjutada üksteise kuulamist laste valmistatud savipillidel musitseerides ning kuulda erinevatest võimalustes looduspillide kasutamiseks õppetöös ning ühtlasi avastasime järjekordse kokkupuutekoha ainedidaktika ja hariduspsühholoogia vahel.  Siit leiate ka lühikese, aga meeleoluka videosalvestuse toimunust.

 

Lähtuvalt päeva eesmärkidest jätkasime kaardistatud arengukohtade kõige kõrgema tulemuse saanud küsimusega ehk mida saaks teha, et koostöövõrgustiku kohtumised oleksid osalejatele kõnetavamad ning sõlmisime kokkuleppe, et Kadi ja Merlin töötavad kirjapandud ideed läbi ja kohandame kohtumisi nendest lähtuvalt juba järgmisest korrast alates.

 

Arutelu all oli võimalik koolitus/seminar magistritööde juhendamise toetamise teemal, mille osas leppisime kokku, et see on meie jaoks oluline ning planeerime selle uue õppeaasta algusesse. Põgusa mõttevahetuse käigus kerkisid võimalike teemadena nii magistritööde kvaliteed ja ühtsed kvaliteedinõuded kui ka arendus- ja tegevusuuringute juhendamine. Samuti käidi välja mõte kutsuda seminarile töötuba läbi viima Andra Siibak Tartu Ülikoolist. Lubasime teha Doodle võimalike sobivate kuupäevade välja selgitamiseks, mis on leitav siit. Vastamiseks on aega kuni järgmise arenduskolmapäevani, mis toimub 8.05.

 

Kati ja Merilini kutsus üles liituma metalingvistika ja metakognitsiooni koolituse sisu planeerimisse.  Praegu näitasid huvi üles Edna, Mare ja Tiina Selke, kes veel tunneb, et see neid kõnetab, siis andke märku Katile.

 

Arutelu alla tuli ka didaktikute koormuse arvestamine ning küsimus, milline peaks olema ainedidaktika miinimummaht õppekaval. Arutelust tõstatus hulganisti lisaküsimusi ning seetõttu leppisime kokku, et võtame ette eelmisel perioodil loodud didaktika mahtude tabeli ning didaktikud täiendavad/uuendavad sealolevat infot 30. aprilliks. Seejärel saame maikuu seminaril koormuste arutelu jätkata. Leppisime ka kokku, et Kerli hoiab eile arutelu tulemuste osas kursis ka Priit Reiskat.

Päeva teises pooles vaatasime üheskoos veel läbi õpetajakoolituse praktikate juhenddokumendid, Kadi viib vastavalt ettepanekutele muudatused sisse ning järgmisel kohtumisel vaatame kiire pilgu korra veel kinnitamiseks juhenditele peale. Lisaks on palve didaktikutele edastada küsimustik praktika kohta tagasiside kogumiseks oma teise aasta õpetajakoolituse tudengitele. Küsimustiku link: http://bit.do/ePsBg  

Leppisime kokku, et sügisel ei edasta didaktikud praktikale suunamiseks enam esildisi, vaid info liigub läbi Maaja loodud Drive tabelite, mille näidist näete siit. Sügisesed praktika ajad, mis juba teada on nähtavad siit.

 

Järgmine kohtumine toimub 8.05, kus seotusvajadust teeb Kristiina Treial. Täpsema sisu ja ajakava saadame ürituse lähenedes.

 

Juba uuele õppeaastale mõeldes võib kalendritesse märkida ära iga kuu teised kolmapäevad didaktika ja praktikaarenduse kohtumisteks ehk 11.09, 9.10, 13.11 ja 11.12, 8.01, 11.03, 8.04, 13.05. Kellaajad ikka 10-14.

 

11-12.02 ning  10-11.06 saavad olema pikemad koolitus- ja arenduspäevad.

991 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

10/4/2019

Loodud

23/4/2019

Autor