Refleksioonimudelid
Palun kasutage eneseanalüüsiks järgmisi eneseanalüüsimudeleid: https://tulevikuopetaja.edu.ee/moodul-v/refleksioon-opetaja-professionaalses-areng...
Palun kasutage eneseanalüüsiks järgmisi eneseanalüüsimudeleid: https://tulevikuopetaja.edu.ee/moodul-v/refleksioon-opetaja-professionaalses-areng...
Siin on tunnikava vormi näidis, mis saab olla aluseks sinu loodavale tunnikavale. Samas julgustame looma omale sobivat vormi.
Siin on link kursuse jooksul valmivale tööplaanile. Palun anna oma panus leides sobiva koha oma õppeühikule ja märkides ära olulis...
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1qvAZErt7kh1ZYDDGaDrI77K75qJ4...
Linda Helene Sillat palus mul jagaga teiega digipädevuse hindamiskriteeriumid LÕK kontekstis.
https://app.mural.co/template/61147a88-2e7e-4421-acd9-dc73b561a220/884ff2c0-1feb-4292-a94c-5bf0339f5cb1
Jagan linki esimeses seminaris viidatud Kärtner 2010 juhendamisraamatule. See on kirjutatud küll juhendajatele ja rohkem juhendaja vaatevinklist, kuid silmaringi avardamise mõttes (võimalus ennast ja juhendamisprotsessi reflekteerida) kasulikÂ...
Palun lähtuge eneseanalüüsil siin toodud mudelitest: https://tulevikuopetaja.edu.ee/moodul-v/refleksioon-opetaja-professionaa...
Uus-Meremaa koolidel põhinev lühike ja selgesõnaline ülevaade, mis toob edukalt uuenenud õpikeskkondi rakendanud koolide põhjal välja peamised aspektid, millele tähelepanu pöörata.
Tõenduspõhine juhendmaterjal, mis võimaldab samm-sammult hakata koolikeskkonda muutma. Juhendmaterjali loomiseks on uuritud 27 Briti kooli 153 klassiruumi. Materjal esitab abistavaid refleksiooniküsimusi nii muutust loovatele disainerit...