Attention! eDidaktikum will discontinue its service in July 2025. More information here

Eksamiülesanne: Üliõpilane loob didaktiliselt tervikliku õppeühiku, mis on kooskõlas RÕKi ainekavaga ja tervikliku kunstiõppe mudeliga. Üliõpilane on sisukalt analüüsinud õppeühikut variatiivsuse aspektist.

Eksamiülesanne: Üliõpilane loob didaktiliselt tervikliku õppeühiku, mis on kooskõlas RÕKi ainekavaga ja tervikliku kunstiõppe mudeliga. Üliõpilane on sisukalt analüüsinud õppeühikut variatiivsuse aspektist.

Hinne A:

  • Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja omavahel sidusat tunnikava (võib tugineda üldõpetuse lähenemisele);
  • tunnikavad sisaldavad kõiki aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik koheselt tundi anda;
  • selgelt on välja toodud üldpädevus(ed), mida õpe toetab ja on veenvalt põhjendatud, kuidas.
  • õppeühikus on mitmekülgselt kaasatud kunstikultuuri kontekst, õppijal on võimalik teosega sisukalt suhestuda.
  • esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 3), kasutatud on erialast terminoloogiat;
  • põhjendab selgelt ja piisavalt planeerimisprotsessis tehtud valikuid ning otsuseid;
  • esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt loogilises järjekorras;
  • esitab õppeühiku tarbeks kavandatud hindamispõhimtõtted;
  • nimetab ja põhjendab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiskes nii aine- kui didaktikaalaselt;
  • esitleb õppeühikut eksamikohtumisel.

Hinne B: 

  • Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja omavahel sidusat tunnikava;
  • tunnikavad sisaldavad kõiki aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik üldjoontes tundi anda;
  • välja on toodud üldpädevus(ed), mida õpe toetab ja on veenvalt põhjendatud, kuidas.
  • õppeühikus on kaasatud kunstikultuuri kontekst, õppijal on võimalik teosega sisukalt suhestuda.
  • esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 3), kasutatud on erialast terminoloogiat; 
  • põhjendab selgelt planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid;
  • esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
  • esitab õppeühiku tarbeks kavandatud hindamispõhimtõtted;
  • nimetab ja põhjendab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiseks nii aine- kui didaktikaalaselt; 
  • esitleb õppeühikut eksamikohtumisel. 

Hinne C:

  • Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja üldjoontes omavahel sidusat tunnikava;
  • tunnikavad sisaldavad enamuse aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik üldjoontes tundi anda; 
  • välja toodud üldpädevus(ed), mida õpe toetab;
  • õppija on võimalik mõnda kunstiteost vaadelda;
  • tunnikavas esitatakse õppeühiku põhjendus, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 1-2), kasutatud on erialast terminoloogiat; 
  • põhjendab planeerimisprotsessis tehtud valikuid ning otsuseid;
  • esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
  • hindamispõhimõtted on tutvustatud üldsõnaliselt;
  • nimetab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiseks;
  • esitleb õpiühikut eksamikohtumisel. 

Hinne D:

  • Esitab üldsõnalise õppeühiku plaani, tunnikavad ei ole sidusad;
  • tunnikavad sisaldavad osaliselt aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on osaliselt võimalik tundi anda;
  • esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest;
  • tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 1), kasutatud on erialast terminoloogiat;
  • kirjeldab planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid;
  • esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
  • hindamispõhimõtteid ei ole esile toodud;
  • ei too välja ohtusid ja võimalusi õppeprotsessi tõhustamiseks;
  • ei esitle õppeühikut eksamikohtumisel.

Hinne E: 

  • Esitab üldsõnalise õppeühiku plaani, tunnikavad ei ole sidusad; 
  • esitatu põhjal ei ole võimalik tundi anda;
  • ettevalmistusprotsessis tehtud valikuid ning otsuseid ei ole põhjendatud; 
  • tegevuseosad on ebaloogilises järjekorras;
  • hindamispõhimõtteid ei ole esile toodud;
  • ei too välja ohtusid ja võimalusi õppeprotsessi tõhustamiseks;
  • ei esitle õppeühikut eksamikohtumisel.

 

 

251 views (0 today)

Due date

11/12/2023

Created date

28/11/2023

Author