Loe enne seminari läbi see artikkel õppekäikudest:

DeWitt, J., & Storksdieck, M. (2008). A short review of school field trips: Key findings from the past and implications for the future. Visitor Studies, 11(2), 181–197. https://doi.org/10.1080/10645570802355562 (lisan failidesse!)

Vajadusel saad estikeelse ülevaate õppekäikude teemast käsiraamatust "Kogemusõpe avatud õpikekkonnas" (Timoštšuk, 2020) https://www.etag.ee/wp-content/uploads/2020/08/Kogemusope_veebi.pdf

Vasta vabas vormis kolmele küsimustele:

  1. Miks korraldavad õpetajad artikli andmetel õppekäike? (0,5 p)
  2. Mis tagab artikli andmetel õppekäigul tõhusa ja tähendusliku õppimise? (0,5p)
  3. Jaga ühte oma elamust (õpilase või õpetajana) väljaspool klassiruumi õppimisest. (0,5p)

NB! Ole valmis seminaris neil teemadel arutlema!

***

Selle mooduli eest "avatud õpikeskkond..." saab kokku 5 punkti:

  • seminarile eelnev kodutöö (artikli lugemine ja küsimustele vastamine) 1,5p (30%),
  • osalemine seminaris 0,5p (10%),
  • seminarile järgnev avatud õpikeskkonna analüüs (grupitöö!) annab 3 punkti (60%).

NB! põhjenduseta hilinenud koduöö eest langetan hinnet 0,25p!

Küsimuste ja probleemide korral kirjuta: helene@tlu.ee