Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files.
Platform will be down for maintenance on Monday 25-th of November from 10:00 to 11:00.
Panin teile tagasiside alguses tunnikava faili kommentaaridena, aga lisan siia üldise kokkuvõtte ka. Olete demonstreerinud oma valmisolekut väljundipõhise õppe kavandamiseks ja õpikeskkonna teaduspõhiseks kujundamiseks, lähtudes sihtrühma vajadustest ning kutsehariduse regulatiivsetest ja haridusteoreetilistest alustest. Mõned tähelepanekud, mille põhjal võib lõpphindamiseks teha tunnikavas täiendusi:
- Õpe on kavandatud sobivalt kutseõpetaja õppekavast, moodulist ja õppeaine teemast lähtuvalt. Arvestasite sihtrühma suuruse ja taustaga, varudes piisavalt vajalikku õppematerjali.
- Õppe-eesmärgi sõnastust võiks veel sujuvamaks-lühemaks muuta - nt õppija mõistab kogemusõppe olemust ja rakendamise võimalusi; õpiväljundid on sobivad ja väljendavad õppija tegevust, milles mõistmine väljendub. Hindamine on sobivalt kujundav, õppemeetodina kogemusõppes praktiline töö ja refleksioon asjakohased, lõimingud ja õppevara kirjeldatud.
- Tegevused etappides on loogilised ja täiendatud sobivalt asjakohaste teaduslike põhjendustega.
-
Comments
Kaire Pihlakas
Submitted by Kaire Pihlakas on Thu, 11/02/2023 - 17:41
https://docs.google.com/presentation/d/1owdGauewidYVsez_I7DwdgtVE5w-mUHm...
Reeli Liivik
Submitted by Reeli Liivik on Wed, 11/15/2023 - 20:06
Panin teile tagasiside alguses tunnikava faili kommentaaridena, aga lisan siia üldise kokkuvõtte ka. Olete demonstreerinud oma valmisolekut väljundipõhise õppe kavandamiseks ja õpikeskkonna teaduspõhiseks kujundamiseks, lähtudes sihtrühma vajadustest ning kutsehariduse regulatiivsetest ja haridusteoreetilistest alustest. Mõned tähelepanekud, mille põhjal võib lõpphindamiseks teha tunnikavas täiendusi:
- Õpe on kavandatud sobivalt kutseõpetaja õppekavast, moodulist ja õppeaine teemast lähtuvalt. Arvestasite sihtrühma suuruse ja taustaga, varudes piisavalt vajalikku õppematerjali.
- Õppe-eesmärgi sõnastust võiks veel sujuvamaks-lühemaks muuta - nt õppija mõistab kogemusõppe olemust ja rakendamise võimalusi; õpiväljundid on sobivad ja väljendavad õppija tegevust, milles mõistmine väljendub. Hindamine on sobivalt kujundav, õppemeetodina kogemusõppes praktiline töö ja refleksioon asjakohased, lõimingud ja õppevara kirjeldatud.
- Tegevused etappides on loogilised ja täiendatud sobivalt asjakohaste teaduslike põhjendustega.
-