Submitted by Tiina Anspal on Mon, 09/12/2022 - 23:31 Standardized competence outcome: märkab õppijate toe vajadust ja nende individuaalseid õpivajadusi (sh teistest võimekam õppija)on teadlik õppimist mõjutavatest teguritest ja seaduspärasustest...reflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalsetesanalüüsib ja tõlgendab haridusuuringute tulemusi ning rakendab neid oma töösjälgib, hindab ja väärtustab oma füüsilist, vaimset ja emotsionaalset tervist, tegutseb nende tasakaalus hoidmise nimelotsib probleemide tekkimisel vajadusel abi kolleegidelt, mentorilt, juhtkonnalt, tugispetsialistilt jthoiab ennast kursis õppimist ja õppija arengut puudutava terminoloogia, uuema teadmuse ja uuringutegakoostab koostöös teiste spetsialistidega vajadusel individuaalse õppekava, käitumise tugikava ja/või arenduskava...Description: Assessment description: