Standardized competence outcome:
Description:
• 1 märkab ja analüüsib seoseid koolitegelikkuse ning kasvatusteaduslikes õppeainetes omandatavate teoreetiliste teadmiste vahel mõtestades koolis toimuvat õpetaja rollist lähtuvalt, järgides professionaalseid ja eetilisi nõudeid
• 2 vaatleb, uurib ja analüüsib - kooli õpikeskkonda, - õpetaja erinevaid tööülesandeid koolis,- õppetunni läbiviimist, õpetaja tegevusi emotsionaalselt toetava ja kaasava õpikeskkonna kujundajana ning sotsiaalsete ja emotsionaalsete protsesside (sh grupiprotsesside) juhtimisel õppe- ja kasvatusprotsessis (B2.2.3, B2.3.1, B2.2.3, 2.3.3, 2.3.3b, B2.3.4 2 erinevat, B2.3.6)
• 3 vaatleb, uurib ja analüüsib õpilaste tegevust ja tunnetusprotsesse tunnis, sidudes analüüsi tulemusi teadmistega nii aine-kui ka üldpädevuste alase arengu toetamisest (B.2.3.1, B.2.3.4)
Assessment description: