Submitted by Maile Käsper on Mon, 09/02/2024 - 11:12 Standardized competence outcome: lähtuvalt eesmärkidest valib õpetamiseks, õppimiseks ja tagasisidestamiseks sobivad meetodidkujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna...loob teadlikult hooliva, kiusamisvaba ja koostöise õhkkonna...loob turvalise ja tervist toetava õpikeskkonna, tegutseb esmaabi vajavas situatsioonis sobival viisilmärkab ja ennetab konflikte, leiab tõhusaid lahendusi ning vajadusel kaasab kolleege, õppijaid, lapsevanemaid ja tugispetsialistereflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalsetesjälgib, hindab ja väärtustab oma füüsilist, vaimset ja emotsionaalset tervist, tegutseb nende tasakaalus hoidmise nimelAnnab õppija edenemise kohta tagasisidet õppijale ja lapsevanematelekaasab aktiivselt lapsevanemaid õppija arengut puudutavate otsuste tegemisse ja nende rakendamisse...loob positiivse suhtluskeskkonna ja käitub vastavalt headele suhtlemistavadelejuhib oma emotsioone ja käitumisviise vastavalt situatsioonileanalüüsib ja arendab oma suhtlemisoskusi, annab konstruktiivset tagasisidet ja on sellele avatudjuhindub oma töös õpetaja kutse-eetikasttoetab oma tegevuse kaudu kutse-eetika ja õpetaja ameti laiemat teadvustamist ning väärtustamist ühiskonnaskujundab ja järgib ühiskonna väärtusi ja norme erinevates keskkondadeskujundab oma eeskujuga õppijate väärtusiDescription: Assessment description: