Learning Outcome 1- teab ja mõistab eriala osatähtsust haridus- ja kunstielu kujundamisel;

Description: 
Üliõpilane teab ja mõistab kunstiõpetaja eriala osatähtsust haridus- ja kunstielu kujundamisel.
Assessment description: 
1. Õppeühiku visuaalse mudeli loomine: Kontakttundides alustatud mudeli iseseisev lõpetamine. Esitlemisel tuuakse välja ka põhjendus, millistel alustel selline mudel on loodud, millisele õpikäsitusele toetub ning kuidas seostub esitatu Riikliku õppekavaga. 2. Kirjalik mõtteavaldus: Üliõpilane esitab oma mõtted sellest, milline on kunstiõpetuse ja kunstiõpetaja roll viie/kümne/kahekümne aasta pärast. Arvamus on esitatud koos põhjendustega ning viidates vähemalt viiele allikale. 3. Palun kuula üht (vali kahest üks) Carol Dwecki ettekannet ja kirjuta vastuseks, kuidas Sinu arvates võiks jäävususkumus ja juurdekasvuuskumus kunstiõppes väljenduda. Võimalusel ja valmidusel võid ka isiklikke tähelepanekuid oma õpiteekonnast jagada. Arutelu toimub seminaris.