Submitted by Triin Ulla on Wed, 02/09/2022 - 12:20 Standardized competence outcome: valib õpivara hulgast õpieesmärkide ning õppijate ja rühma tasemele sobivakohandab õpivara, arvestades õppijate vajadusi, võimalikke piiranguid, sh autoriõigusi, kättesaadavust, usaldusväärsustkujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna...loob teadlikult hooliva, kiusamisvaba ja koostöise õhkkonna...analüüsib õpetamist ning kohandab tegevusi ja keskkonda paindlikult, arvestades õppijate (liikumis)vajadusitoetab sotsiaalsete ja koostööoskuste arengut; töötab koostöös õppija(te)ga välja ühistel väärtustel põhinevad kokkuleppedtöötab koostöös õppija(te)ga välja ühistel väärtustel põhinevad kokkuleppedsuunab õppijaid üksteisega arvestama ja üksteist toetama, võttes arvesse rühmaprotsesse ja - dünaamikatDescription: Tunneb ja kavandab õppeprotsessi diferentseerimise/individualiseerimise põhimõtteid ja võimalusiAssessment description: