Submitted by Kristi Paas on Tue, 01/24/2023 - 20:34 Standardized competence outcome: suunab õpilasi rakendama info otsimisel, suhtlemisel ja sisuloomes digitehnoloogiaidkorraldab klassis/rühmas digitehnoloogiate mõtestatud kasutamist individuaalsel ja koostöisel õppimisel, sh probleemide lahendamiselon teadlik õppija füüsilise, kognitiivse, emotsionaalse ja sotsiaalse arengu alustest ning kultuurilistest eripäradeston teadlik õppimist mõjutavatest teguritest ja seaduspärasustest...on teadlik digilahenduste kasutamise võimalustest ja sellega seotud riskidest õppimiselselgitab välja rühma ja õppija ainealase, õpioskuste ja õpimotivatsiooni taseme...loob teadlikult hooliva, kiusamisvaba ja koostöise õhkkonna...juhib klassi/rühma, arvestades grupi arengufaaseloob turvalise ja tervist toetava õpikeskkonna, tegutseb esmaabi vajavas situatsioonis sobival viisiltoetab sotsiaalsete ja koostööoskuste arengut; töötab koostöös õppija(te)ga välja ühistel väärtustel põhinevad kokkuleppedtöötab koostöös õppija(te)ga välja ühistel väärtustel põhinevad kokkuleppedsuunab õppijaid üksteisega arvestama ja üksteist toetama, võttes arvesse rühmaprotsesse ja - dünaamikatkujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna...Description: Demonstreerib ainealaste teadmiste rakendamist õpetamisprotsessis, kasutab korrektset ainealast terminoloogiat õppeprotsessi läbiviimisel, haridustehnoloogilisi lahendusi;Assessment description: