Submitted by Külli Kori on Tue, 09/05/2023 - 11:42 Standardized competence outcome: 1.1. Suhtlus organisatsioonis1.2. Koostöö kolleegidega1.3 Tööalane refleksioon1.4 Eesmärgipärane enesetäiendus2.1 Otsimine, hindamine ja valimine2.2 Loomine ja kohandamine2.3 Haldamine, kaitsmine ja jagamine3.1 Õpetamine3.2 Juhendamine3.3 Koostöös õppimine3.4 Enesejuhitud õppimine4.1 Hindamismeetodid4.2 Tõendusmaterjalide analüüsimine4.3 Tagasiside ja planeerimine5.1 Kaasav haridus5.2 Diferentseerimine ja individualiseerimine5.3 Õppijate üldpädevuste toetamine6.1 Info- ja andmekirjaoskus6.2 Suhtlus ja koostöö digikeskkonnas6.3 Digisisu loomine6.4 Digiturvalisus6.5 Probleemilahendushindab ja arendab oma digikompetentsust vastavalt haridusvaldkonnas tunnustatud digipädevusmudelilekorraldab klassis/rühmas digitehnoloogiate mõtestatud kasutamist individuaalsel ja koostöisel õppimisel, sh probleemide lahendamiselsuunab õpilasi rakendama info otsimisel, suhtlemisel ja sisuloomes digitehnoloogiaidotsib ja levitab digitaalset õpivara ja digitehnoloogiaid, mis võimaldavad tõhusalt saavutada õpieesmärkeDescription: Teab, valib ja rakendab digitehnoloogiat oma eriala õpetamisvaldkonnast lähtuvalt.Assessment description: