Submitted by Kristi Paas on Wed, 05/15/2024 - 10:37 Standardized competence outcome: suunab õpilasi rakendama info otsimisel, suhtlemisel ja sisuloomes digitehnoloogiaidkorraldab klassis/rühmas digitehnoloogiate mõtestatud kasutamist individuaalsel ja koostöisel õppimisel, sh probleemide lahendamiselon teadlik õppija füüsilise, kognitiivse, emotsionaalse ja sotsiaalse arengu alustest ning kultuurilistest eripäradeston teadlik õppimist mõjutavatest teguritest ja seaduspärasustest...on teadlik digilahenduste kasutamise võimalustest ja sellega seotud riskidest õppimiselloob teadlikult hooliva, kiusamisvaba ja koostöise õhkkonna...juhib klassi/rühma, arvestades grupi arengufaaseloob turvalise ja tervist toetava õpikeskkonna, tegutseb esmaabi vajavas situatsioonis sobival viisilkasutab digitehnoloogiaid õppijate õppimisse kaasatuse suurendamiseksrakendab süsteemselt erinevaid õppimist toetavaid tagasisidestamise ja hindamise viise...valdab õppesisu, hoiab end kursis valdkondlike uuendustega, arvestades valdkonna-alase teadmuse, teaduspõhisuse ja parimate praktikatega ning õppekavast tulenevate nõuetegakasutab oma töös teemakohast (teadus)kirjandustteab, kuidas õppesisu kõige tõhusamal viisil erinevatele õppijatele õpetada ning kuidas toetada teaduspõhiste arusaamade kujunemist ja saavutada vajadusel muutusi õppijate mõttemudelitesoskab pedagoogilisi teadmisi siduda ainealaste teadmistega õppimise tõhustamiseksteab ja valib õppesisu õpetamisel sobiva keerukustaseme ning esitusviisiDescription: valdab ainealast õppesisu, kasutab haridustehnoloogilisi lahendusi ja korrektset ainealast terminoloogiat õppeprotsessi läbiviimisel;Assessment description: