Submitted by Triin Ulla on Thu, 02/03/2022 - 23:11 Standardized competence outcome: valib õpivara hulgast õpieesmärkide ning õppijate ja rühma tasemele sobivakujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna...loob teadlikult hooliva, kiusamisvaba ja koostöise õhkkonna...märkab ja arvestab õppijate erinevaid huvisid, võimeid ja vajadusi (sh hariduslikke erivajadusi, kultuurilist eripära jm), tagades võimetekohase õppearvestab peamiste tunnetusprotsessidega (taju, tähelepanu, mälu, mõtlemine, 4 täidesaatvad funktsioonid) õppija toetamiselanalüüsib õpetamist ning kohandab tegevusi ja keskkonda paindlikult, arvestades õppijate (liikumis)vajadusiDescription: Tunneb ja kavandab õppeprotsessi diferentseerimise/individualiseerimise põhimõtteid ja võimalusiAssessment description: