Erialamooduli kirjeldus ja mooduli rakenduskava koostatakse lähtuvalt õppija juhisest. Töö esitatakse eDidaktikumis.
Iseseisev töö nr 2. Mooduli koostamine, hindamine ja parendamine.
Õpiväljund: üliõpilane analüüsib, uuendab, koostab ja hindab kooliõppekava moodulit.
Õppeülesanne 2.1: Kooli õppekava mooduli kirjelduse ja mooduli rakenduskava koostamine
Individuaalne kirjalik töö.
Õppija valib töö objekti vastavalt oma töö vajadustele.
Õppija juhis
- Tutvuge õpetataval erialal kas riikliku õppekavaga või kooliõppekavaga.
- Mõtestage valitud RÕK mooduli või kooliõppekava eesmärgid/õpiväljundid ning mõelge, milline valikmoodul toetaks kohustuslike õpingute läbimise järel omandatut.
- Sõnastage:
- valikmooduli pealkiri
- mooduli eesmärk
- mooduli õpiväljundid, arvestades võtmepädevuste lõimimise vajadust (vt vastava taseme õpiväljundeid kutseharidusstandardist ja EL 8 võtmepädevust) ja õpiväljundi koostamise mudelit.
- mooduli hindamiskriteeriumid (lõimides võtepädevusi, üldharidusõpinguid).
- Määratlege mooduli maht Eesti kutsehariduse arvestuspunktides.
- Koostage moodulile rakenduskava lähtuvalt HTm määruses etteantud näidisest või oma kooli nõuetest.
- Vormistage mooduli kirjeldus kas vastavalt oma koolis kehtivatele nõuetele või õppematerjalis toodud näite järgi.
- Pange mooduli kirjeldus ja rakenduskava eDidaktikumi kursusele ja saatke analüüsimiseks ning hindamiseks ühele kaasüliõpilasele.
Õppeülesanne 2.2: Kaasüliõpilase mooduli kirjelduse ja rakenduskava analüüs ja hindamine
Individuaalne kirjalik töö.
Õppija juhis
- Analüüsige kaasüliõpilase mooduli kirjeldust ja rakenduskava ning saatke talle oma hinnang. Analüüsige mooduli sidusust ning vastavust kvalifikatsiooniraamistiku tasemele. Analüüsides püüdke leida vastused järgmistele küsimustele:
- kas õpiväljundid on sidusad eesmärkidega
- kas sisu vastab eesmärkidele ja võimaldab saavutada õpiväljundeid
- kas hindamine on sidus õpiväljunditega ning kas hindamismeetodid võimaldavad hinnata kõiki õpiväljundeid
- kas mooduli õpiväljundid ja hindamiskriteeriumid vastavad nõutavale EKR tasemele
- kas lõimimine on asjakohane
- Vajadusel arutlege täiendavalt kaasüliõpilasega.
Õppeülesanne 2.3: Mooduli parendamine tagasiside põhjal
Individuaalne kirjalik töö.
Õppija juhis
- Vaadake oma moodulile kaasüliõpilaselt saadud tagasiside põhjal uuesti üle ja täiendage vajadusel.
- Esitage töö kursuseprogrammis toodud tähtajaks eDidaktikumis.
Esilagne versioon esitage 05.04.2019
Lõplik versioon esitage 29.04.2019