Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files. Platform will be down for maintenance on Monday 25-th of November from 10:00 to 11:00.

Palun vali üks kolmest artiklist ja püüa sellest läbi närida. Kirjuta siia, millise artikli lugemiseks valisid ning postita siia järgmiseks korraks oma õpimärkmed!

Ahoi!

Häid artikleid täna ühe kõige olulisema motivatsiooniteooria kohta on palju. Failide all on välja pakkuda kolm, millest vali palun üks, mis Sind kõige enam huvitab:

Côté-Lecaldare, M., Joussemet, M., & Dufour, S. (2016). How to support toddlers’ autonomy: A qualitative study with child care educators. Early Education and Development27(6), 822-840.

Joussemet, M., Mageau, G. A., Larose, M. P., Briand, M., & Vitaro, F. (2018). How to talk so kids will listen & listen so kids will talk: a randomized controlled trial evaluating the efficacy of the how-to parenting program on children’s mental health compared to a wait-list control group. BMC pediatrics18(1), 257.

Laurin, J. C., & Joussemet, M. (2017). Parental autonomy-supportive practices and toddlers’ rule internalization: A prospective observational study. Motivation and Emotion41(5), 562-575. 

Kirjuta siia, mida põnevat artiklist teada said. 

Samuti püüa mõelda ning kirjuta, kas ja kuidas saaksid sellest artiklist õpitut oma töös rakendada. 

Küsimuste korral küsi: arro@tlu.ee

537 views (3 today)

Due date

24/11/2020

Created date

25/10/2020

Author