Tunnikava vorm alguparasele ülesandele

Õppeühiku pealkiri: 

Tunnikava autor/allikas: 

Klass:

Maht: 

Põhimõisted ja/või võtmesõnad:

 

Õpitulemused

Hindamise viis/ põhimõtted

Hindamislävend

1.

2.

 

1.

2.

 

Hindamiskriteeriumid (vajadusel)

5

4

3

2

Hindamiskriteeriumid

Hindamiskriteeriumid

Hindamiskriteeriumid

Hindamiskriteeriumid

 

Seos ainekavaga (ainekava pädevused, üldpädevused, lõiming jm)

 

 

Õppematerjalid / Inspiratsiooniks

Töövahendid ja materjalid 

   

 

Õppemeetodid

 

 

Tunni struktuur (osi võib ümber paigutada)

 

Õpetaja tegevus 

Märkused

Orienteeruv aeg

TUNNI ORGANISEERIMINE (töövahendid, tervitus, silmside, tähelepanu)

     

HÄÄLESTUS (Eesmärgipüstitus, motiveerimine, olemasolevate eelteadmiste väljaselgitamine,  sissejuhatus).

     

ÕPPIMINE (TEA! MÕTLE! LOO!) (Ülesanne)

     

TAGASISIDE ja HINDAMINE 

Tööde esitlus, teadmiste rakendamine, kokkuvõte, hinnangud,(tulemuste ja protsessi hindamine), järeldused, teema laiendus (kodutöö), uute eesmärkide püstitamine.

     

 

ENESEANALÜÜS 

Endalt tagasisideks

Mida täiesti uut täna õppisin.

 

Mida järgmisel tunnil teen teisiti.

 

 

Juhendajatelt sain tagasisideks

 

 

ÕPPEÜHIKU ANALÜÜS 

 

 

181 views (0 today)

Due date

12/12/2022

Created date

5/12/2022