Attention! eDidaktikum will discontinue its service in July 2025. More information here

IFI7034.DT Informaatika didaktika 2020

Primary tabs

Enasetutvustus - Monika

Mina olen Monika. Olen oma teadliku tööelu põhendanud tarkvara arendusele, IT analüütikuna. Nüüd olen jõudnud arusaamale, et kogemusi on nii palju, et neid oleks tore jagada. Siit siis idee panna ennast proovile informaatika õpetajana. Va...

View

Enesetutvustus - Karolin

Mina olen Karolin ning lõpetasin sel kevadel Tartu Ülikooli informaatika bakalaureuseõppe. Juba õpinguid alustades oli näha, kui erinev varasem teadmistepagas tudengitel informaatikaalaselt oli ning puutusin kooliväliselt pidevalt kokku se...

View

Enesetutvustus - Katrin

Töötan Juurikaru Põhikoolis. Kool on väike 60 õpilast ja 17 õpetajat. Igapäevaselt võitleme oma ellu jäämise eest. Töötan koolis klassiõpetajana ning annan ka informaatikatunde. Koolis olen töötanud üle 15 aasta. Lisatööks on har...

View

Enesetutvustus - Liina

Mina olen Liina ja õpin informaatikaõpetaja erialal (haridustehnoloogia valikmoodul). Varasemalt olen õppinud psühholoogiat. Olen töötanud koolis psühholoogina, andnud 6. klassile inimeseõpetuse tunde ja olnud nende klassijuhataja. Lisaks ...

View

Enesetutvustus - Reelika

Töötan Nissi Põhikoolis haridustehnoloogi ja informaatikaõpetajana. Sattusin juhuse tahtel kooli tööle natuke vähem kui 5 aastat tagasi. Ma ei teadnud siis, mida teeb haridustehnoloog ega sedagi, mida peaksin informaatikatundides õpetama. ...

View

Enesetutvustus - Keijo

Olen Abja Gümnaasiumi IT-spetsialist ja arvutiõpetaja. Alates 2010. aastast töötan Abja Gümnaasiumis IT-spetsialistina. Olen lõpetanud rakendusinformaatika eriala Tallinna Ülikooli Haapsalu Kolledžis. Õige pea hakkasin lisaks IT-spetsial...

View

Enesetutvustus Marina

Olen siis ingormatikaõpetaja eriala tudeng ja lisaks valisin endale haridustehnoloogia sunda. Varem ma töötasin lastaaias õpetajana ja viimase aasta jooksul hakkasin robobotikaga tegeleda ja kuidagi määkramata( enda jaoks) võtsin ka endale ...

View