Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files.

Iseseisev töö materjalidega
10.15-12.00

Tutvu iseseisvalt materjalidega ja mõtle oma õpikogemusele või õpetamiskogemusele (ole valmis seda jagama ühises Zoomis reedel).

1) Millist digivahendit/lahendust oled ise õppetöös kasutanud (kui on õpetamise kogemus, siis õpetajana, kui õpetamise kogemust ei ole, siis mida ise õppijana oled kogenud)

- vahendi/lahenduse nimetus, õppeaine v õppevaldkond

2) Mis oli vahendi/lahenduse kasutamise eesmärk? Kas vahendi/lahenduse kasutamine õigustas ennast?

3) Mis läks hästi? Mis halvasti? Mida saanuks teha teisiti?

4) Millist vahendit/lahendust oleksid ise õpetajana valmis proovima, katsetama?

___________________________________________________________________

MATERJAL ISESEISVAKS TUTVUMISEKS
Eesmärk on viia end kurssi, mis digivahendeid ja lahendusi on olemas hariduses kasutamiseks. Vaata üle kriitiliselt need, mida varem pole kohanud, millest pole kuulnud või tead ainult väga vähe. Nende vahendite ja lahenduste seast (või kui sul endal on mõni idee :) tuleb valida oma õpiloo disaini jaoks vahend/lahendus. Seepärast on oluline, et omaksid ülevaadet ja saaksime keskenduda nendele, mis teile huvi pakuvad

Animatsiooni loomine (õppematerjal)

Lugemist 
Animatsioonid arendavad lapsi
Animafilm lasteaias

___________________________________________________________________
Õppefilmid koolis 
Soovitused
Õppematerjal
Videoõpsi kanal
Näide 1
Näide 2
Näide 3
Näide 4

______________________________________________________

QR koodi mängud
Mis on QR kood?
QR-kood - kellele ja milleks?
Kuidas teha QR-koodi?
QR-koodi mäng 
QRmäng
Aardejaht QR koodiga
QR-codes ideas
QR koodid kutsuvad mängima

_________________________________________________
GPS-kunst

GPS-kunst Endomondoga
Gps kunstiga liikuma
Näited
Gps kunst NOVA

_______________________________________________
Robootika hariduses
Progetiigri õppematerjalid 

Programmeerimine arvutita

Ozobot
Mis robot on Ozobot?
Roboti laadimine
Ozoboti kasutamine
Vildikad
.....kõik Ozoboti videod

Dash
...kõik Dash koolirobootika videod

Edison
... kõik Edisoni koolirobootika videod

Lego WeDo
...koolirobootika videod

Little-bits
...tutvustus

Makey-Makey
...tutvustus

Põrandarobotid
Õppevideo (Beebot ja kiisu)
Beeboti tutvustus

_________________________________________________

Liitreaalsus (Augmented Reality)
Liitreaalsusmäng
Loodusmuuseum AR
Liitreaalsusest

________________________________________________

Rääkivad pesulõksud ja helendavad kuubikud (õppevideo)
Digimikroskoop õppevideo (EasiScope)
Osmo lühitutvustus
TLÜ Eduspace vahendid

 

_______________________________________________

Zoom 12:00-13:45

- Kokkuvõte iseseisvatest töödest (arutelu loetud artiklite teemal)

- IKT õppetöös (praktilised ülesanded ja tegevused)

_____________________________________________

Tunnitöö 2

a) Lisa interaktiivsele seinale oma soovitus https://padlet.com/elyna84/soovitus äppi/programmi/saidi kohta, mida ise kasutad. Ei pea olema seotud ainult õppimise ja õpetamisega. Võib olla täiesti lahendus, mis igapäeva elu lihtsustab (tähtaeg 5. märts)

b)  Lisa siia õppematerjali alla kommentaariks vahend, mida oma õpiloos kasutama plaanid hakata, kas vajad vahendi kasutamist ülikoolis (23.aprill, Mare maja -ruum täpsustamisel), või on sul vahend endal olemas, kas teed õpilugu üksi või paaristööna (tähtaeg 10.märts). Kui vahendid endal olemas, võid selle ka märkida, et ülikooli vahendeid testimiseks ei vaja.

 

INFO Zoomist PUUDUJATELE

1) Esse teemal "Digipädevused - kellele, miks ja kuidas!" Kasutada vähemalt 4 allikat, millest 2 võõrkeelsed. Maht 2lk (A4). Tähtaeg 10.märts ja saata õppejõule elyna.heinmae@tlu.ee
2) Tunnitöö 2 

 

Comments

Siim Sisask

Submitted by Siim Sisask on Fri, 03/05/2021 - 13:38

Ülikoolis ei soovi vahendeid katsetada. Kuna on lõpuklass, siis plaanin kasutada vahendeid, millest võiks neil ka igapäevaselt kasu olla (online keskkonnad, app-id). Hetkel mõtted QR koodide juures, aga need muud keskkonnad veel selguvad. Plaanin teha tööd üksi.

Karmen Kogermann

Submitted by Karmen Kogermann on Fri, 03/05/2021 - 14:39

Proovime koos Elo Saidlaga kas Qr koodi või Bee-Bott´e. Hetkel veel ei ole kindel kumma valime. Ülikooli ei ole plaanis tulla katsetama.

Helis Lall

Submitted by Helis Lall on Fri, 03/05/2021 - 16:42

Esitan teile enda klassi lastega tehtud tööd/tunnid ja nendes kasutatud erinevad digilahendused/võimalused. Vahendid on meil koolis olemas ja pidevas kasutuses. Hetkel on mõttes - ScratchJR, Tinkercad+3D printer, Answergarden.

Liisi Truu

Submitted by Liisi Truu on Fri, 03/05/2021 - 16:56

Ülikooli ei ole vajadust tulla, plaanin kasutada Scratch Jr. oma õpiloos.

Elo Saidla

Submitted by Elo Saidla on Fri, 03/05/2021 - 19:17

Proovime koos Karmeniga Qr koodi või Bee-Bott´e. Seega ülikooli ei ole vajadust tulla, kuigi tore oleks erinevate vahenditega tutvuda :)

Lia Alas

Submitted by Lia Alas on Fri, 03/05/2021 - 21:42

Kasutan Beebot voi /ja Ozobot roboteid. Ülikooli pole vaja tulla.

Raili Tüür

Submitted by Raili Tüür on Sun, 03/07/2021 - 14:13

Plaanin teha tööd üksi ja kasutada quizletit ja/või kahooti. Ülikooli pole vaja tulla.

Liina Väljaots

Submitted by Liina Väljaots on Sun, 03/07/2021 - 20:53

Kasutan Beebot või GPS-kunsti. Ülikooli ei ole vajadust tulla.

Lia Kirotar

Submitted by Lia Kirotar on Mon, 03/08/2021 - 15:08

Tere!

Plaanin teha õppevideo. Kaustan mobiiltelefoni kaamerat. Muidugi pean läbi mõtlema, kuidas seda tehniliselt teha. Töötan erivajadustega laste koolis eripedagoogina ja arutasin ühe klassiõpetajaga, et mida võiks õpiloos käsitleda. Leidsime, et võiks teha filmi meie Lõuna-Eesti väikelinna ausammastest, mälestuskividest...miks ja kellele need on püstitatud. Erivajadustega laste silmaring on väike ja see haakuks ka õppekavaga (koolis on 1.-9. klass). Selline on esialgne idee. Tallinna Ülikooli kohale ei tule.

Helena Falilejev

Submitted by Helena Falilejev on Thu, 03/11/2021 - 07:42

Tere!

Vahendid: interaktiivne tahvel ja Dash robot.
Koostasin sisuloome keskkonnas interaktiivse õppematerjali, mida koolieelikutega katsetasin. Ei ole vajadust ülikooli vahendeid katsetama tulla.

Marelle Lillepea

Submitted by Marelle Lillepea on Thu, 03/11/2021 - 16:12

Tere!
Plaanin tööd teha üksinda ja arvan, et kasutan robootika vahendidest midagi. Ma ei oska veel täpset vahendit nimetada. Mul ei ole vaja ülikooli vahendeid katsetama tulla.

Helina Raud

Submitted by Helina Raud on Thu, 03/11/2021 - 18:36

Tere.

Tööd teeme kahekesi: mina ja Krista Miks. Ülikooli ei ole vaja tulla. Hetkel plaanime kasutada Ozoboti.