Submitted by Tiiu Kreegipuu on Tue, 05/10/2022 - 15:36 Standardized competence outcome: märkab õppijate toe vajadust ja nende individuaalseid õpivajadusi (sh teistest võimekam õppija)teab, kuidas õppesisu kõige tõhusamal viisil erinevatele õppijatele õpetada ning kuidas toetada teaduspõhiste arusaamade kujunemist ja saavutada vajadusel muutusi õppijate mõttemudelitesoskab pedagoogilisi teadmisi siduda ainealaste teadmistega õppimise tõhustamiseksteab ja valib õppesisu õpetamisel sobiva keerukustaseme ning esitusviisivaldab õppesisu, hoiab end kursis valdkondlike uuendustega, arvestades valdkonna-alase teadmuse, teaduspõhisuse ja parimate praktikatega ning õppekavast tulenevate nõuetegakasutab oma töös teemakohast (teadus)kirjanduston koostöistes õpisituatsioonides hea koostööle pühenduv partneranalüüsib oma professionaalset arengut, olles avatud tagasisidele ja arvestab sellega enesearengu kavandamiselalgatab ja teeb osapooltega koostööd õppija arengu toetamiseks...reflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalseteskogub andmeid õppijate arengu ja õppeprotsessi tõhususe kohtaanalüüsib õpetamist ning kohandab tegevusi ja keskkonda paindlikult, arvestades õppijate (liikumis)vajadusikoostab hindamismudeleid/-kriteeriume ja hindab õppijaid nende aluselon teadlik õppija füüsilise, kognitiivse, emotsionaalse ja sotsiaalse arengu alustest ning kultuurilistest eripäradeston teadlik õppimist mõjutavatest teguritest ja seaduspärasustest...Description: 1.- märkab ja analüüsib seoseid koolitegelikkuse ning kasvatusteaduslikes ja ainedidaktika õppeainetes omandatud teoreetiliste teadmiste vahelAssessment description: