Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files.

Minu õppeühik + pedagoogilised põhjendused

Palun lisa siia oma õppeühiku kavand koos pedagoogilsite põhjendustega tehtud valikute  kohta.

Hinne A:

  • Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja omavahel sidusat tunnikava;
  • tunnikavad sisaldavad kõiki aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik kohesel tundi anda;
  • esitab õppeühiku põhjenduse, kus  on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 5), kasutatud on erialast terminoloogiat;
  • põhjendab selgelt ja piisavalt planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid; 
  • esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt loogilises järjekorras;
  • esitab õppeühiku tarves kavandatud hindamispõhimtõtted;
  • nimetab ja põhjendab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiskes nii aine- kui didaktikaalaselt;
  • teeb ülesande praktiliselt läbi ja esitab näiteid;
  • esitleb õpiühikut eksamikohtumisel.

Hinne B:

  • Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja omavahel sidusat tunnikava;
  • tunnikavad sisaldavad kõiki aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik üldjoontes tundi anda;
  • esitab õppeühiku põhjenduse, kus  on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 4), kasutatud on erialast terminoloogiat. 
  • põhjendab selgelt planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid; 
  • esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
  • esitab õppeühiku tarves kavandatud hindamispõhimtõtted;
  • nimetab ja põhjendab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiseks nii aine- kui didaktikaalaselt;
  • esitleb õpiühikut eksamikohtumisel.

Hinne C:

  • Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja üldjoontes omavahel sidusat tunnikava;
  • tunnikavad sisaldavad enamuse aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik üldjoontes tundi anda;
  • esitab õppeühiku põhjenduse, kus  on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 3), kasutatud on erialast terminoloogiat. 
  • põhjendab planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid; 
  • esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
  • hindamispõhimõtted on tutvustatud üldsõnaliselt;
  • nimetab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiseks;
  • esitleb õpiühikut eksamikohtumisel.

Hinne D:

  • Esitab üldsõnalise õppeühiku plaani, tunnikavad ei ole sidusad;
  • tunnikavad sisaldavad osaliselt aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on osaliselt võimalik tundi anda;
  • esitab õppeühiku põhjenduse, kus  on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 2), asutatud on erialast terminoloogiat. ;
  • kirjeldab planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid; 
  • esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
  • hindamispõhimõtteid ei ole toodud;
  • ei too välja ohtusid ja võimalusi õppeprotsessi tõhustamiseks;
  • esitleb õpiühikut eksamikohtumisel.

Hinne E:

  • Esitab üldsõnalise õppeühiku plaani, tunnikavad ei ole sidusad;
  • esitatu põhjal ei ole võimalik tundi anda; 
  • ettevalmistusprotsessis tehtud valikuid ning otsuseid ei ole põhjendatud;
  • tegevuseosad on ebaloogilises järjekorras;
  • hindamispõhimõtteid ei ole tutvustatud; 
  • ei too välja ohtusid ja võimalusi õppeprotsessi tõhustamiseks;
  • esitleb õpiühikut eksamikohtumisel.
318 views (5 today)

Due date

27/5/2022

Created date

19/5/2022

Author