Palun lisa siia oma õppeühiku kavand koos pedagoogilsite põhjendustega tehtud valikute kohta.
Hinne A:
Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja omavahel sidusat tunnikava;
tunnikavad sisaldavad kõiki aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik kohesel tundi anda;
esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 5), kasutatud on erialast terminoloogiat;
põhjendab selgelt ja piisavalt planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid;
esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt loogilises järjekorras;
esitab õppeühiku tarves kavandatud hindamispõhimtõtted;
nimetab ja põhjendab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiskes nii aine- kui didaktikaalaselt;
teeb ülesande praktiliselt läbi ja esitab näiteid;
esitleb õpiühikut eksamikohtumisel.
Hinne B:
Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja omavahel sidusat tunnikava;
tunnikavad sisaldavad kõiki aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik üldjoontes tundi anda;
esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 4), kasutatud on erialast terminoloogiat.
põhjendab selgelt planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid;
esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
esitab õppeühiku tarves kavandatud hindamispõhimtõtted;
nimetab ja põhjendab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiseks nii aine- kui didaktikaalaselt;
esitleb õpiühikut eksamikohtumisel.
Hinne C:
Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja üldjoontes omavahel sidusat tunnikava;
tunnikavad sisaldavad enamuse aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik üldjoontes tundi anda;
esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 3), kasutatud on erialast terminoloogiat.
põhjendab planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid;
esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
hindamispõhimõtted on tutvustatud üldsõnaliselt;
nimetab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiseks;
esitleb õpiühikut eksamikohtumisel.
Hinne D:
Esitab üldsõnalise õppeühiku plaani, tunnikavad ei ole sidusad;
tunnikavad sisaldavad osaliselt aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on osaliselt võimalik tundi anda;
esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 2), asutatud on erialast terminoloogiat. ;
kirjeldab planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid;
esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
hindamispõhimõtteid ei ole toodud;
ei too välja ohtusid ja võimalusi õppeprotsessi tõhustamiseks;
esitleb õpiühikut eksamikohtumisel.
Hinne E:
Esitab üldsõnalise õppeühiku plaani, tunnikavad ei ole sidusad;
esitatu põhjal ei ole võimalik tundi anda;
ettevalmistusprotsessis tehtud valikuid ning otsuseid ei ole põhjendatud;
tegevuseosad on ebaloogilises järjekorras;
hindamispõhimõtteid ei ole tutvustatud;
ei too välja ohtusid ja võimalusi õppeprotsessi tõhustamiseks;