Submitted by Katrin Poom-Valickis on Tue, 09/13/2022 - 10:11 Standardized competence outcome: valib õpivara hulgast õpieesmärkide ning õppijate ja rühma tasemele sobivakujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna...märkab ja arvestab õppijate erinevaid huvisid, võimeid ja vajadusi (sh hariduslikke erivajadusi, kultuurilist eripära jm), tagades võimetekohase õppearvestab peamiste tunnetusprotsessidega (taju, tähelepanu, mälu, mõtlemine, 4 täidesaatvad funktsioonid) õppija toetamiselloob teadlikult hooliva, kiusamisvaba ja koostöise õhkkonna...analüüsib õpetamist ning kohandab tegevusi ja keskkonda paindlikult, arvestades õppijate (liikumis)vajadusikohandab õpivara, arvestades õppijate vajadusi, võimalikke piiranguid, sh autoriõigusi, kättesaadavust, usaldusväärsusttoetab sotsiaalsete ja koostööoskuste arengut; töötab koostöös õppija(te)ga välja ühistel väärtustel põhinevad kokkuleppedtöötab koostöös õppija(te)ga välja ühistel väärtustel põhinevad kokkuleppedsuunab õppijaid üksteisega arvestama ja üksteist toetama, võttes arvesse rühmaprotsesse ja - dünaamikatkogub andmeid õppijate arengu ja õppeprotsessi tõhususe kohtaDescription: Tunneb ja kavandab õppeprotsessi diferentseerimise/individualiseerimise põhimõtteid ja võimalusiAssessment description: