Submitted by Külli Kori on Tue, 09/05/2023 - 11:42 Standardized competence outcome: 2.1 Otsimine, hindamine ja valimine2.2 Loomine ja kohandamine2.3 Haldamine, kaitsmine ja jagamine4.1 Hindamismeetodid4.2 Tõendusmaterjalide analüüsimine4.3 Tagasiside ja planeerimine5.1 Kaasav haridus5.2 Diferentseerimine ja individualiseerimine5.3 Õppijate üldpädevuste toetamine6.1 Info- ja andmekirjaoskus6.2 Suhtlus ja koostöö digikeskkonnas6.3 Digisisu loomine6.4 Digiturvalisus6.5 Probleemilahendushindab ja arendab oma digikompetentsust vastavalt haridusvaldkonnas tunnustatud digipädevusmudelilesuunab õpilasi rakendama info otsimisel, suhtlemisel ja sisuloomes digitehnoloogiaidkorraldab klassis/rühmas digitehnoloogiate mõtestatud kasutamist individuaalsel ja koostöisel õppimisel, sh probleemide lahendamiselDescription: Kavandab, koostab ja analüüsib kriitiliselt digitoega õpistsenaariume õppimise toetamiseks, õppijate võimestamiseks, hindamiseks ja õppijate digipädevuse arendamiseks.Assessment description: