Submitted by Imbi Henno on Fri, 01/26/2024 - 18:54 Standardized competence outcome: märkab õpivara puudusi ja teeb organisatsiooni (aine)valdkonna juhtidele ettepanekuid õpivara kohandamiseks ja koostamisekspanustab organisatsiooni õpikeskkonna kujundamissejagab tõenduspõhist teadmust kolleegidegajälgib, hindab ja väärtustab oma füüsilist, vaimset ja emotsionaalset tervist, tegutseb nende tasakaalus hoidmise nimelotsib probleemide tekkimisel vajadusel abi kolleegidelt, mentorilt, juhtkonnalt, tugispetsialistilt jtloob õppija ja lapsevanematega usaldusliku suhteteavitab õppijaid ja lapsevanemaid...kaasab aktiivselt lapsevanemaid õppija arengut puudutavate otsuste tegemisse ja nende rakendamisse...on koostöistes õpisituatsioonides hea koostööle pühenduv partnertoob koostöisesse õpisituatsiooni oma teadmised ja kogemused ning rakendab neid kolleegide võimestamiselteeb koostöiselt otsuseidloob koostööks vajalikke suhtevõrgustikkejuhib oma emotsioone ja käitumisviise vastavalt situatsioonileanalüüsib ja arendab oma suhtlemisoskusi, annab konstruktiivset tagasisidet ja on sellele avatudkasutab korrektset õpetamiskeelt kõnes ja kirjas ning väljendab ennast arusaadavaltDescription: Assessment description: